کد خبر: 307397
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ ۱۶:۱۲:۴۱
| |

تهرانی‌ها از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به شهروندان توصیه کرد عصر امروز(یکشنبه) با توجه به احتمال وزش توفان از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.

تهرانی‌ها از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند
کد خبر: 307397
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ ۱۶:۱۲:۴۱

اعتمادآنلاین| ‎ «سید جلال ملکی» عصر یکشنبه با بیان اینکه در شرایط توفانی باید اجسام معلق مانند گلدان و اشیاء رهاشده در محوطه تراس و پشت بام را تثبیت یا جمع‌آوری کرد، گفت: استفاده از موتورسیکلت و دوچرخه در این شرایط بسیار خطرناک است و شهروندان از حضور در کنار تیرهای برق و کابل‌های فشار قوی نیز خودداری کنند و همچنین شهروندان در صورتی که در خانه هستند نباید در تراس و پشت بام حضور پیدا کنند و تا پیش از وزش شدید باد، لباس و اجسام سبک را از بند رخت، تراس و پشت بام بردارند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از شهروندان خواست ضمن فاصله گرفتن از ساختمان‌هایی با نمای شیشه‌ای، پرهیز از رفتن به نقاط بلند و دوری از درختان هنگام وقوع صاعقه و رعد و برق، فاصله گرفتن از سیم‌های رها شده برق و عدم استفاده از پل‌های عابر پیاده در صورت تشدید توفان را در دستور کار قرار دهند.

ملکی ادامه داد: هوشیاری شهروندان موجب شد که در روز گذشته شاهد مصدومیت فردی نباشیم و امروز (یکشنبه) نیز به شهروندان توصیه می کنیم از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.

وی اعلام کرد: ماموران آتش نشانی همچون گذشته در آماده باش کامل هستند و با تجهیزات لازم در صورت بروز توفان آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

ملکی افزود: عصر روز گذشته (شنبه) نیز شاهد وزش توفان بودیم که منجر به شکسته شدن درختان و آسیب به برخی خودروها شد.


همچنین رئیس مرکز اورژانس تهران نیز در این باره گفت: تکنسین های این مرکز با تمامی تجهیزات در آماده باش کامل بسر می برند و در صورت وزش توفان آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

«پیمان صابریان» از شهروندان خواست در صورت بروز توفان در صورت نیاز به خدمات تکنسین های مرکز اورژانس مراتب را به سامانه 115 اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها