کد خبر: 290983
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۱۰:۴۷:۰۰
| |

مدیرعامل بیمه سلامت:

ثبت‌نام دفترچه بیمه مددجویان شهری کمیته امداد آغاز شد

مدیرعامل بیمه سلامت گفت: از سه روز قبل صدور دفترچه بیمه برای مددجویان شهری کمیته امداد آغاز و تاکنون هزاران نفر دفترچه بیمه سلامت دریافت کرده‌اند.

ثبت‌نام دفترچه بیمه مددجویان شهری کمیته امداد آغاز شد
کد خبر: 290983
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۱۰:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه سلامت در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام مبارک ماه رمضان اظهار داشت: در پایان سال بحث ادغام بیمه‌شدگان کمیته امداد در بیمه سلامت را داشتیم که اتفاق مبارکی بود از این جهت که نشاندار کردن گروه‌های نیازمند برای آنها سختی‌هایی را در پی داشت.

وی گفت: این اقدام یکی از اقدامات در راستای تجمیع منابع بود و از سه روز قبل صدور دفترچه بیمه برای آنها آغاز شده و تاکنون چند هزار نفر دفترچه بیمه سلامت دریافت کرده‌اند.

موهبتی افزود: آرامش روحی و روانی از اقداماتی است که بیمار نیاز مبرمی به آن دارد و می‌توان مراقبت‌ها را در منزل برای بیمار فراهم کرد، مراقبت در منزل در 6 استان از حدود یک ماه قبل در حال انجام است.

مدیر عامل بیمه سلامت ادامه داد: بستری در آی سی یو، بیماری قلبی در مرحله اول و در مراحل بعدی سکته مغزی و زردی نوزدان پیگیری خواهد شد اگر استانداردهای مراقبتی در منزل فراهم شود به بیمار کمکی شایانی خواهد شد.

مدیر عامل بیمه سلامت تصریح کرد: نسخه نویسی الکترونیک و استحقاق سنجی آغاز شده است و در شهرهای 31 استان این کار به صورت پایلوت انجام شده و در شهر کرمان 70 درصد پزشکان نسخه الکترونیک استفاده می‌کنند. باید از طریق استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان اقداماتی در این راستا صورت بگیرد، موضوع رسیدگی الکترونیکی نیز در بیمارستان‌ها آغاز شده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها