کد خبر: 290813
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ ۱۵:۳۸:۰۰
| |

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی خبر داد:

برپایی افطاری ساده در 31 بقعه متبرکه خراسان شمالی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به برپایی سفره افطار ساده در بقاع متبرکه استان گفت: این برنامه در 31 بقعه متبرکه خراسان شمالی و پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

برپایی افطاری ساده در 31 بقعه متبرکه خراسان شمالی
کد خبر: 290813
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ ۱۵:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ عظیم آسوده مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی اظهار کرد: برای دومین سال در استان مراسم جزء خوانی قرآن کریم از آستان مقدس امامزاده سید عباس (ع) بجنورد در ماه مبارک رمضان در ساعت 17 از شبکه اترک پخش زنده می‌شود.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت قاریان بین‌المللی و کشوری در این مراسم، ادامه داد: در سطح 27 بقعه متبرکه استان هم مراسم جزء خوانی قرآن کریم بعد از نماز ظهر و عصر دایر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی بابیان این‌که در 22 بقعه متبرکه استان نماز جماعت در ماه مبارک رمضان اقامه می‌شود، افزود: در ماه مبارک رمضان در 22 بقعه نماز ظهر، عصر، مغرب و عشا برگزارشده که فقط در شش بقعه از این تعداد نماز جماعت صبح اقامه خواهد شد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر برپایی افطاری ساده در مساجد و بقاع متبرکه، بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان در 31 بقعه متبرکه استان سفره افطاری ساده گسترانده می‌شود.

مدیرکل اوقاف استان عنوان کرد: این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان و به‌منظور ارتقای سطح معرفتی، معارفی و ایجاد فضاهای معنوی خاص، برپایی خیمه‌های معرفت، تفسیر قرآن کریم، ویژه‌برنامه‌های شب‌های قدر در آستان مقدس امامزادگان شاخص استان برگزار می‌کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها