کد خبر: 290032
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

مدیرکل دفتر امور تشریح و بررسی صحنه سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد:

جان باختن 862 نفر در تصادفات نوروزی 98

مدیرکل دفتر امور تشریح و بررسی صحنه سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد که بر اساس آمارهای اولیه در طرح نوروزی امسال 862 نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

جان باختن 862 نفر در تصادفات نوروزی 98
کد خبر: 290032
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پریچهر خزعلی مدیرکل دفتر امور تشریح و بررسی صحنه سازمان پزشکی قانونی کشور درجلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد اظهار کرد: شمار جانباختگان سال گذشته 1109 نفر بود که کاهش22.3 درصدی را در سال جاری نشان می‌دهد.

خزعلی با بیان اینکه 178 نفر از جانباختگان در محورهای درون‌شهری جان خود را از دست داده‌اند گفت: 605 نفر نیز در محورهای برون‌شهری کشته شده‌اند. 50 نفر از جانباختگان مربوط به محورهای روستایی بوده و مابقی مربوط به دیگر محورها بوده است.


وی با اشاره به استان‌های دارای بیشترین جانباخته حوادث رانندگی در نوروز امسال اظهار کرد: استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان رضوی، اصفهان و تهران به ترتیب با 76، 64،64، 56، 46 و 46مورد فوتی بیشترین جانباخته حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده‌اند.


به گفته وی استان‌های ایلام، گلستان و چهارمحال و بختیاری بیشترین کاهش آمار جانباختگان تصادفات رانندگی را داشتند و استان‌های بوشهر، اردبیل، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی بیشترین افزایش را طی این مدت به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها