کد خبر: 289867
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۰۸:۵۳:۰۰
| |

رئیس پلیس آگاهی پایتخت:

اولین مرحله از طرح کاشف پلیس آگاهی اجرا شد/ اعتراف متهمان دستگیر شده به 2300 فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص طرح کاشف پلیس آگاهی پایتخت، بیان کرد: اولین مرحله از طرح کاشف که طرح مقابله با سارقان حرفه‌ای و باندی است، توسط واحد‌های پلیس آگاهی پایتخت انجام شد.

اولین مرحله از طرح کاشف پلیس آگاهی اجرا شد/ اعتراف متهمان دستگیر شده به 2300 فقره سرقت
کد خبر: 289867
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۰۸:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص طرح کاشف پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: اولین مرحله از طرح کاشف که طرح مقابله با سارقان حرفه‌ای و باندی است، توسط واحد‌های پلیس آگاهی پایتخت انجام شد.

وی افزود: در این طرح پاتوق‌های متهمان شناسایی و در عملیات‌های ضربت پلیس آگاهی، سارقان که اغلب سابقه دار هستند توسط ماموران ما دستگیر شدند.

سردار لطفی با بیان اینکه 73 درصد مجرمان دستگیر شده سابقه دار هستند، افزود: تمام سارقان دستگیر شده در این طرح در اعترافات اولیه خود به 2300 فقره سرقت از منازل، خودرو‌ها و ... اعتراف کردند.

وی در خصوص عملیات پلیس آگاهی پایتخت در ایام ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه‌های جاری خود را تقویت خواهیم کرد و متناسب با شرایط جغرافیایی و پیک جرایم عمل خواهیم کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه در حوزه برخورد با جرایم خشن قاطعانه برخورد خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: ظرفیت خودرو‌های خود را افزایش داده‌ایم تا گشت ضربتی پلیس آگاهی عملکرد بهتری را برای خدمت رسانی به شهروندان انجام دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها