کد خبر: 288698
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۷ ۱۶:۲۶:۰۰
| |

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

دلایل افزایش طلاق در جامعه ریشه‌یابی شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی صرف تحقیق و تفحص در مورد مقوله طلاق را کافی ندانست و گفت: نباید پشت یک سری الفاظ اتوکشیده باشیم ولی از اعماق موضوع غفلت کنیم، در واقع در تحقیقاتی که در مورد علل طلاق انجام می‌شود باید به دنبال ریشه‌ها و چند قدم عقب تر نیز باشیم و به گزارش بسنده نکنیم.

دلایل افزایش طلاق در جامعه ریشه‌یابی شود
کد خبر: 288698
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۷ ۱۶:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در نخستین جلسه ستاد ساماندهی جوانان در سال 98 که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، در مورد طلاق و علت‌های آن گفت: باید قدری بیشتر به ریشه‌ها برگردیم، اگر یکی از دلایل طلاق این است که زوجین‌ نتوانستند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، باید به دنبال چرایی ماجرا هم رفت.

وی افزود: جوانان در فضای مجازی هیچ محدودیتی ندارند، میدان فاسد شدن را برای جوانان درست کردیم بعد می گوییم چرا آمار طلاق بالا می‌رود؟ متاسفانه همه زمینه‌های لازم برای سقوط، تزلزل و فاسد شدن جوانان فراهم شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علت اینکه تفاهم بین برخی زوجین مشاهده نمی‌شود به این خاطر است که تنوع و دسترسی به جنس مخالف به راحتی در فضای مجازی وجود دارد و در نتیجه شاهد خیانت‌های گسترده زوجین به هم هستیم.

ذوالنور صرف تحقیق و تفحص در مورد مقوله طلاق را کافی ندانست و یادآور شد: نباید پشت یک سری الفاظ اتو کشیده باشیم ولی از اعماق موضوع غفلت کنیم، در واقع در تحقیقاتی که در مورد علل طلاق انجام می‌شود باید به دنبال ریشه‌ها و چند قدم عقب تر نیز باشیم و به گزارش بسنده نکنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها