کد خبر: 284163
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۳ ۱۶:۲۲:۰۰
| |

محدودیت ترافیکی جاده چالوس لغو شد/ ورود کامیون به جاده هراز ممنوع است

رئیس پلیس راه مازندران از لغو محدودیت ترافیکی جاده چالوس به دلیل ترافیک روان در این مسیر خبر داد و گفت: جاده چالوس قرار بود ساعت 17 امروز یکطرفه شود که به دلیل نداشتن بار ترافیکی سنگین این محدودیت ترافیکی لغو شد.

محدودیت ترافیکی جاده چالوس لغو شد/ ورود کامیون به جاده هراز ممنوع است
کد خبر: 284163
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۳ ۱۶:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران از لغو محدودیت ترافیکی جاده چالوس خبر داد و گفت: جاده چالوس قرار بود ساعت 17 امروز یکطرفه شود که به دلیل نداشتن بار ترافیکی سنگین این محدودیت ترافیکی لغو شد.

وی افزود: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه هم اکنون از لحاظ شرایط آب و هوایی، آسمان استان از سوادکوه، بابل و آمل به سمت شهر‌های غربی استان بارانی است، گفت: سطح جاده‌های این شهر هم اکنون لغزنده است.

سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه ارتفاعات گدودگ در جاده سوادکوه و ارتفاعات کیاسر - سمنان مه گرفتگی و بارش پراکنده باران گزارش شده است، افزود: در این مناطق کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد دور از انتظار نیست و رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به برودت هوا و بارش باران به‌ویژه در مناطق کوهستانی، پیش از سفر از وضعیت راه‌ها، از سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.

سرهنگ قدمی گفت: از ساعت 8 صبح امروز ورود کامیون به جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره 24434 و 24420 با پیش شماره 011 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها