کد خبر: 284136
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۳ ۱۵:۳۰:۰۰
| |

اعزام 250 نیروی شهرداری تهران به مناطق سیل‌زده خوزستان

نماینده شهرداری تهران در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان خوزستان از اعزام 250 نیروی شهرداری تهران به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: نیروهای شهرداری و استانداری تهران در روستاهای اهواز و سوسنگرد در حال ساخت سیل‌بند هستند.

اعزام 250 نیروی شهرداری تهران به مناطق سیل‌زده خوزستان
کد خبر: 284136
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۳ ۱۵:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شاپور رستمی نماینده شهرداری تهران در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان خوزستان در خصوص اقدامات شهرداری تهران در مناطق سیل زده استان خوزستان بیان داشت: در این مناطق در سه بخش نیروی انسانی، ماشین آلات و امدادرسانی فعال هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون 250 نفر از شهرداری تهران به مناطق سیل زده استان خوزستان اعزام شده‌اند، اظهارکرد: 75 راننده و کمک راننده ماشین آلات، 130 نیروی انسانی جهت کمک در موکب‌های امدادرسانی و سه تیم پزشکی همراه با تجهیزات و دارو در این مناطق حضور پیدا کرده‌اند.

نماینده شهرداری تهران در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان خوزستان گفت: تاکنون 50 دستگاه ماشین آلات شامل 22 دستگاه کامیون، 8 دستگاه کمرشکن، 6 دستگاه لودر، 3 دستگاه جرثقیل و یک دستگاه نورافشان، 4 دستگاه حمل زباله، یک خاور، 4 دستگاه پیک آپ و یک دستگاه سواری ماشین آلات و تجهیزات شهری به این استان سیل‌زده اعزام شده است.

رستمی ادامه داد: بنا بر اعلام مسئولان و بررسی نیاز سیل زدگان، تاکنون4000 پرس غذا، 1800 قوطی کنسرو، 22 هزار بطری آب معدنی، 120 دست لباس خدمات شهری، 120 تخته پتو، 75 عدد چادر، 40 جفت چکمه، 500 بسته مواد بهداشتی در اختیار مردم قرار گرفته است.

بنابر اعلام شهرنوشت، نماینده شهرداری تهران در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان خوزستان اظهارکرد: این تجهیزات به تمام مناطق ارسال شده و تیم انسانی شهرداری تهران به همراه نیروهای استانداری تهران که به عنوان معین استان خوزستان معرفی شده است، در روستاهای اهواز و سوسنگرد در حال ساخت سیل‌بند هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها