کد خبر: 281697
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۵ ۱۶:۳۱:۱۷
| |

رئیس اوقاف شمال غرب تهران خبر داد؛

اسکان موقت مسافران نوروزی در راه مانده در آستان امامزاده داود

حجت الاسلام رضا کریمی مدیر اوقاف شمال غرب تهران از اسکان اضطراری مسافران نوروزی در راه مانده در آستان امامزاده داود خبر داد.

اسکان موقت مسافران نوروزی در راه مانده در آستان امامزاده داود
کد خبر: 281697
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۵ ۱۶:۳۱:۱۷

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام رضا کریمی رئیس اداره اوقاف شمال غرب تهران گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی هواشناسی و تجارب سال‌های گذشته جهت اسکان موقت مسافران نوروزی در راه مانده در امامزاده داود اقداماتی صورت گرفته بود.

وی ادامه داد: در چند روز ابتدایی تعطیلات نوروزی شاهد بارش برف در جاده امامزاده داود بودیم که در آن زمان حدود 80 نفر از این مسافران را در محل اسکان موقت جای داده و از آنها پذیرایی کردیم زیرا پلیس راهور جاده را مسدود کرده بود. همچنین در چند روز اخیر هم به دلیل بروز سیلاب و تخریب های صورت گرفته جاده این امامزاده بیش از 120 نفر از مسافرین نوروزی در محل اسکان موقت پذیرایی شده و غذای گرم دریافت کرده و سپس به مناطق پایین دست مراجعه کردند.

رئیس اداره اوقاف شمال غرب تهران تصریح کرد: در سال‌های اخیر در ایام نوروز وضعیت جوی اطراف امامزاده داود بسیار خاص بوده و همواره این اداره جهت اسکان موقت مسافران برنامه ریزی لازم را از ماه های پیش از آن داشته است ضمن اینکه خدمات ارایه شده فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و رفاهی به مسافرین و زائرین ارائه می‌شود.

حجت الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: در اداره اوقاف شمالغرب تهران 14 امامزاده و بقعه وجود دارد که در 7 امامزاده و بقعه طرح آرامش بهاری برای هفتمین سال پیاپی اجرا می شود.

وی گفت: امامزادگان شاخص طرح آرامش بهاری اوقاف شمال غرب امامزاده داود، امامزاده عینعلی و زینعلی و امامزاده حمیده خاتون است اما امامزاده های مسیر منطقه کن مانند امامزاده حلیمه جعفر، امامزاده محمد، امامزاده سید محمد رضا و امامزاده محمد سولقان و امامزاده قاسم سنگان به دلیل طبیعت ویژه، مقصد گردشگری و کوهنوردی خاصی است هم میزبان اجرای طرح آرامش بهاری است‌.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها