کد خبر: 281046
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۸ ۱۲:۴۱:۰۱
| |

خلیج فارس طوفانی می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر در خصوص وضعیت جوی و دریایی این استان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی، برقراری شرایط جوی و دریایی نسبتاً آرامی را در استان نشان می دهد.

خلیج فارس طوفانی می‌شود
کد خبر: 281046
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۸ ۱۲:۴۱:۰۱

اعتمادآنلاین| ‌ پیام مساعدی افزود: در طول روز غبار محلی و گاهی افزایش ابر و طی ساعاتی از شب و صبح پدیده مه در برخی نقاط استان پیش بینی می‌شود و احتمال بارش خفیف باران در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

وی تاکید کرد: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش یابی جوی از روز شنبه با ورود یک سامانه بارشی جدید به غرب و جنوب غرب کشور، به تدریج بر میزان ناپایداری‌های جوی در استان افزوده می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: بر همین اساس ضمن افزایش پوشش ابر، از عصر روز شنبه تا اوایل روز سه شنبه (10 لغایت 13 فروردین) به تناوب بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد در سطح استان پیش بینی می‌شود.

مساعدی ابراز داشت: در روزهای یکشنبه و دوشنبه در برخی نقاط احتمال آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به سبب وزش باد شدید (غالباً جنوب شرقی) و گاهی تندبادهای لحظه‌ای خلیج فارس طی روزهای یکشنبه و دوشنبه مواج و طوفانی خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی اضافه کرد: تلاطم دریا در سواحل جنوبی استان بوشهر طی روز سه شنبه (به سبب وزش باد شدید شمال غربی) نیز ادامه می‌یابد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها