کد خبر: 276465
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۱۲:۲۶:۰۰
| |

تجمع پرسنل بیمارستان امام خمینی مقابل استانداری البرز

تعدادی از پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) کرج امروز چهارشنبه 15 اسفند ماه مقابل استانداری البرز تجمع کردند.

تجمع پرسنل بیمارستان امام خمینی مقابل استانداری البرز
کد خبر: 276465
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۱۲:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌‌ تعدادی از پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) کرج امروز چهارشنبه 15 اسفند ماه مقابل استانداری البرز تجمع کردند. این بیمارستان از سال گذشته به دلیل مسائل مدیریتی دچار مشکلاتی در ادامه کار و پرداخت حقوق پرسنل شده است.

فروش و واگذاری بیمارستان به بخش خصوصی یکی از راهکارهایی بود که در استان برای ساماندهی آن مطرح شد و سرانجام پس از چند باز مزایده، بیمارستان با قیمت 217 میلیارد تومان فروخته شد.

اما اخیراً سرپرست فرمانداری کرج و معاون پیشین هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از منتفی شدن فروش بیمارستان به دلیل انجام نشدن تعهدات خریدار خبر داده بود.

خسرو ارتقائی گفته بود: گزارش کمیسیون معاملات سازمان همیاری شهرداری‌های استان حاکی از این است که فرد برنده شده در مزایده نتوانسته به تعهدات خود عمل کند و در روزهای آتی با نظرخواهی از مسئولان مرتبط، در مورد تعرفه و نحوه اداره بیمارستان تصمیم‌گیری خواهد شد.

ارتقائی عنوان کرده بود: در هر حال امیدواریم در چند روزه آینده بتوانیم با نظر استاندار و سایر مسئولین نظارتی در استان تصمیمی بگیریم که بیمارستان امام خمینی(ره) از این وضعیت، خارج و ساماندهی شود.

وی در ادامه اظهار کرده بود: با اصلاح تعرفه بیمارستان، می‌توانیم فعال‌تر شده و در نهایت برای آن تصمیم بگیریم؛ این موضوع با توجه به اینکه از اردیبهشت چند بار مزایده برگزار شده و به سرانجام نرسیده قابل قبول نیست و امیدواریم بتوانیم تصمیمی بگیریم که به نفع شهر و کارکنان بیمارستان باشد و بتوانیم آن را نجات دهیم.

ارتقائی در رابطه به حقوق معوقه کارکنان هم اعلام کرده بود: تا ماه گذشته سعی کردیم حقوق پایه پرسنل پرداخت شود، البته پرسنل مطالباتی را بابت سنوات و سایر دریافت‌های خود دارند که پس از روشن شدن تکلیف بیمارستان و متولی خرید می‌توانیم در رابطه با آن اقدام کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها