کد خبر: 273805
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۱:۴۸:۰۰
| |

مدیر سامانه همسان گزینی استان مرکزی خبر داد:

ثبت نام 515 نفر در سامانه همسریابی

مدیر سامانه همسان گزینی استان مرکزی گفت: تاکنون 515 نفر در این شبکه ثبت نام کرده اند که از 106 نفر راست آزمایی و مصاحبه حضوری انجام شده است. همچنین تاکنون 26 نفر به یکدیگر معرفی شده اند و برای 37 نفر مشاوره رایگان صورت گرفته و 47 نفر نیز در کارگاه های آموزشی حضور پیدا کردند.

ثبت نام 515 نفر در سامانه همسریابی
کد خبر: 273805
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۱:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علی نیک عهد مدیر سامانه همسان گزینی استان مرکزی پیش از ظهر سه‌شنبه در ششمین جلسه رابطین دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی با موضوع همسان گزینی در اراک بیان کرد: طرح همسان گزینی تبیان از خرداد سال 94 با همکاری وزارت ورزش و جوانان به شکل رسمی با همکاری شبکه معرفان و مشاوران معتمد این طرح آغاز شده است.

مدیر سامانه همسان گزینی استان مرکزی افزود: این شبکه تنها مرکز معتبر و مورد تایید نهادهای حاکمیتی و حکومتی است که جلب اعتماد بسیاری را فراهم آورده و می‌توان به حمایت بسیاری از دستگاه ها از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، شورای فرهنگ عمومی کشور، قوه قضاییه و پلیس فتا از آن اشاره کرد.

نیک عهد خاطرنشان‌کرد: استان مرکزی پنجمین استان پس از استان‌های تهران، البرز، اصفهان و همدان است که با مساعدت و تلاش های دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، این طرح از بیستم خرداد سال جاری فعالیت خود را در آن آغاز کرده است.

مدیر سامانه همسان گزینی استان مرکزی بیان داشت: واحد همسان گزینی استان مرکزی با سه کارگروه آموزش و تبلیغات، نظارت و پیگیری و مشارکت های مردمی و مساعدت 45 دستگاه اهداف خود را در استان مرکزی دنبال می‌کند.

نیک عهد گفت: تاکنون 515 نفر در این شبکه ثبت نام کرده اند که از 106 نفر راست آزمایی و مصاحبه حضوری انجام شده است. همچنین تاکنون 26 نفر به یکدیگر معرفی شده اند و برای 37 نفر مشاوره رایگان صورت گرفته و 47 نفر نیز در کارگاه های آموزشی حضور پیدا کردند.

مدیر سامانه همسان گزینی استان مرکزی خاطرنشان کرد: امیدواریم دیگر دستگاه های استان در این ارتباط با این طرح همکاری های لازم را انجام دهند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها