کد خبر: 273601
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۵:۱۱:۰۰
| |

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس:

واگذاری جزیره کیش به چینی‌ها شایعه است

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس در خصوص شایعه مطرح شده در خصوص فروش جزیره کیش، گفت: موضوع مطرح شده در خصوص فروش جزیره کیش از اساس کذب محض است و نباید به شایعاتی در این خصوص دامن زد، امکان ندارد کسی سرزمین و خاک خود را به فروش برساند.

واگذاری جزیره کیش به چینی‌ها شایعه است
کد خبر: 273601
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۵:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ناصر شریفی نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس در خصوص شایعه مطرح شده در خصوص فروش جزیره کیش، گفت: موضوع مطرح شده در خصوص فروش جزیره کیش از اساس کذب محض است و نباید به شایعاتی در این خصوص دامن زد، امکان ندارد کسی سرزمین و خاک خود را به فروش برساند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر موضوعی که در فضای مجازی منتشر شود نباید دستاویز قرار بگیرد و آن را بزرگ نمایی کنیم، تصریح کرد: با مطرح کردن برخی شایعات نباید برای کشور و نظام جمهوری اسلامی هزینه درست کنیم.

شریفی با اشاره به اینکه نه تنها در جزیره کیش بلکه در سراسر کشور پذیرا، آماده و مهیا برای جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی هستیم، ادامه داد: واگذاری بخشی از سرزمین کشور کذب است و صحت ندارد، درخواست می‌کنم قبل از مطرح کردن چنین موردی سند آن را بررسی کنند.

وی با تاکید بر اینکه اخبار منتشر شده در فضای مجازی منشا و مبنای مشخصی ندارند، مدیران منطقه آزاد نیز در بیانیه‌ای واگذاری جزیره کیش را تکذیب کردند، عنوان کرد:در حال حاضر سرمایه‌گذرانی از هند در بندر چابهار مشغول فعالیت هستند این موضوع در سایر نقاط کشور نیز وجود دارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها