کد خبر: 273164
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۱:۳۴:۱۱
| |

فعالیت بیش از 500 هزار خیر مدرسه‌ساز در ایران

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش از فعالیت 650 هزار خیر مدرسه ساز در کشور خبر داد.

فعالیت بیش از 500 هزار خیر مدرسه‌ساز در ایران
کد خبر: 273164
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۱:۳۴:۱۱

اعتمادآنلاین| ‌ عبدالرسول عمادی در حاشیه افتتاح یک مدرسه سه کلاسه در روستای مجریه شوشتر که امروز، یک‌شنبه (5 اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: بدون مشارکت خیرین مدرسه‌ساز نمی‌توانیم در تأمین فضاهای آموزشی مورد نیاز در آموزش و پرورش موفق عمل کنیم.

وی با اشاره به این‌که خیرین مدرسه‌ساز در سطح کشور بسیار فعال هستند، افزود: در حال حاضر 650 هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور وجود دارد که در امر مدرسه‌سازی آموزش و پرورش را یاری می‌کنند.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش نقش خیرین مدرسه‌ساز را در ارتقای شاخص‌های آموزشی مهم ارزیابی کرد و گفت: مدرسه‌سازی در مناطق محروم و حاشیه‌ای سبب ارتقای شاخص‌های فرهنگی و آموزشی در کشور می‌شود.

عمادی با اشاره به فعالیت مؤسسه خیریه راه ایمان در حوزه مدرسه سازی و ساخت این مدرسه سه کلاسه توسط این مؤسسه، خاطرنشان کرد: مؤسسه خیریه راه ایمان تاکنون 39 پروژه آموزشی را در مناطق محروم خوزستان احداث کرده است و تا مهرماه 97 تعداد مدارس ساخته شده توسط این مؤسسه به 46 پروژه می‌رسد.

افتتاح سه مدرسه 4 کلاسه و دو مدرسه 3 کلاسه از برنامه‌های سفر سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش به خوزستان است.

مؤسسه خیریه راه ایمان زیر نظر دفتر مرجع عالی قدر آیت‌الله سیستانی اقدام به ساخت مدرسه در مناطق محروم می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها