کد خبر: 272344
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ۱۴:۵۳:۰۰
| |

مدیرکل اموال منقول ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد:

900 دستگاه موتورسیکلت فرسوده اسقاط شدند

مدیرکل اموال منقول ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه هم اکنون بیش از 5 هزار موتورسیکلت اسقاطی در تهران و 8 هزار مورد در اصفهان وجود دارد، بیان کرد: کار اسقاط 900 دستگاه موتورسیکلت فرسوده انجام شد و گزارش‌هایش را به پلیس راهور و ستاد سوخت ارائه کرده‌ایم.

900 دستگاه موتورسیکلت فرسوده اسقاط شدند
کد خبر: 272344
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ۱۴:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا کاویانی مدیرکل اموال منقول ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سی و ششمین جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای کشور درباره اسقاط موتورسیکلت‌ها گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مالک موتورسیکلت‌های موجود در پارکینگ‌ها نیست، بلکه نماینده مالکان آن‌ها است.

وی افزود: اگر تاکنون مالکان خودرو به ستاد مراجعه نکرده‌اند به طور حتم به دلیل مشکلات اقتصادی است که نتوانسته اند هزینه پارکینگ را پرداخت کنند.

کاویانی گفت: برای اجرای اسقاط وسایل نقلیه باید بستری ایجاد شود تا بعد‌ها مشکلاتی پیش نیاید.

وی ادامه داد: کار اسقاط 900 دستگاه موتورسیکلت فرسوده انجام شد و گزارش‌هایش را به پلیس راهور و ستاد سوخت ارائه کرده‌ایم.

مدیرکل اموال منقول ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: هم اکنون بیش از 5 هزار موتورسیکلت اسقاطی در تهران و 8 هزار مورد در اصفهان وجود دارد.

کاویانی با بیان اینکه در مجموع 18 هزار دستگاه موتورسیکلت اسقاطی در کل کشور متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام است، اظهار کرد: باید برای اجرای قانون هوای پاک تلاش کنیم.

کاویانی خاطرنشان کرد: یکی از ارکان اصلی ما برای اجرای این قانون تایید مقام قضایی است تا بعد از اجرای آن با مشکلی مواجه نشویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها