کد خبر: 270692
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۱۰:۱۶:۰۰
| |

شهردار قرچک:

عوارض نوسازی را تا پایان سال پرداخت کنید

شهردار قرچک گفت: شهروندان قرچکی قبوض عوارض نوسازی ملک خود اعم از مسکونی و تجاری را تا پایان سال پرداخت کنند.

عوارض نوسازی را تا پایان سال پرداخت کنید
کد خبر: 270692
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۱۰:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن خرمی شریف شهردار قرچک صبح شنبه در شهرداری قرچک اظهار داشت: مطابق سنوات قبل، امسال نیز قبوض عوارض شهری در یک نوبت در شهر قرچک توزیع خواهد شد.

وی افزود: مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض نوسازی و تعامل با شهرداری موجب افزایش راندمان کاری مدیریت شهری بویژه در حوزه های مختلف مانند عمرانی، فرهنگی، ورزشی، خدمات شهری و ... خواهد شد.

خرمی شریف گفت: تلاش شهرداری قرچک بر این است که با وصول عوارض نوسازی درآمد حاصله را در شهر و برای رفاه حال شهروندان هزینه کند و شهروندان حق دارند بدانند عوارض پرداختی آنها صرف چه اموری می‌شود.

شهردار قرچک با بیان اینکه پرداخت عوارض شهری بهترین راهکار رشد پروژه های عمرانی است، تصریح کرد: مشارکت مردم در پرداخت عوارض نوسازی موجب افزایش بودجه و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان می شود.

وی با تأکید بر اینکه بدون همکاری و همیاری شهروندان برنامه ریزی برای اهداف بلندمدت مدیریت شهری تحقق نمی یابد، افزود: مهم ترین عامل موفقیت شهرداری ها انگیزه و حس همکاری شهروندان آن شهر است و این مهم در صورتی محقق میشود که مردم با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.


خرمی شریف در پایان از شهروندان قرچکی خواست نسبت به پرداخت عوارض ملک خود اعم از مسکونی و تجاری اقدام و شهرداری را در خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان یاری کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها