کد خبر: 270477
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۱:۵۵:۰۰
| |

تقی زاده خبر داد

برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی بازنشستگان کشوری

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی بازنشستگان کشوری در 31 استان خبر داد و اظهار کرد: توجه به ورزش همگانی بازنشستگان نقش مهمی در کاهش فقر حرکتی و افزایش شادی و نشاط بازنشستگان فرهیخته است که انجام آن موجب افزایش سلامتی و کاهش هزینه‌های درمانی خواهد شد.

برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی بازنشستگان کشوری
کد خبر: 270477
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۱:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی بازنشستگان کشوری در 31 استان خبر داد و اظهار کرد: توجه به ورزش همگانی بازنشستگان نقش مهمی در کاهش فقر حرکتی و افزایش شادی و نشاط بازنشستگان فرهیخته است که انجام آن موجب افزایش سلامتی و کاهش هزینه‌های درمانی خواهد شد.

وی افزود: صندوق بازنشستگی کشوری برای اشاعه فرهنگ سلامت و نشاط و در ادامه دو دوره برگزاری این رویداد ورزشی، ثبت نام سومین جشنواره را برای ذینفعان علاقه‌مند به ورزش از 27 بهمن ماه جاری آغاز می‌کند و علاقه‌مندان به حضور در این دوره می‌توانند صرفا به صورت اینترنتی برای ثبت نام اقدام کنند.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: این جشنواره ورزشی در 31 مرکز استان کشور از اردیبهشت 98 در 6 رشته ورزشی شنا، تیراندازی، شطرنج، دو نیمه استقامت، تنیس روی میز و دارت در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

تقی زاده برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی بازنشستگان، کوهنوردی، مسابقات دوچرخه سواری و آمادگی جسمانی و استفاده از ظرفیت کانون‌های بازنشستگی را از برنامه‌های فرهنگی اجتماعی صندوق برای سال 98 دانست.

وی از بازنشستگان علاقه‌مند به حضور در سومین جشنواره ورزشی دعوت کرد: از تاریخ 27 بهمن 97 لغایت 29 اسفند 97 به سایت صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه و با انتخاب رشته مورد نظر خود برای شرکت در مسابقات ورزشی استانی ثبت نام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها