کد خبر: 270381
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۰۹:۱۶:۰۰
| |

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران:

5 هزار زوج پشت نوبت برای دریافت فرزندخواندگی/ امسال 310 کودک فرزندخوانده شدند

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با بیان اینکه 5 هزار زوج پشت نوبت برای دریافت فرزندخوانده هستند، تصریح کرد: این میزان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و 95 درصد از کل متقاضیان فرزندخواندگی، خواهان فرزند دختر هستند.

5 هزار زوج پشت نوبت برای دریافت فرزندخواندگی/ امسال 310 کودک فرزندخوانده شدند
کد خبر: 270381
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۰۹:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مهشید موقر معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران اظهار کرد: تعداد 74 مرکز از کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در استان تهران نگهداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه 13 مرکز دولتی و 62 مرکز غیر دولتی متولی این امر هستند، افزود: به طور کلی در این مراکز یک هزار و 585 کودک نگهداری می‌شوند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری 310 کودک به فرزندخواندگی رفته‌اند.

وی با بیان اینکه 5 هزار زوج پشت نوبت برای دریافت فرزندخوانده هستند، تصریح کرد: این میزان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با بیان اینکه 95 درصد از کل متقاضیان فرزندخواندگی، خواهان فرزند دختر هستند، افزود: شرایط ثبت نام فرزندخواندگی مطابق قانون فرزندخواندگی در سال 92 است و در این سال‌ها هیچ تغییری نکرده است.

وی با بیان اینکه خانواده‌های متقاضی ساکن استان تهران می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام فرزندخواندگی و یا مراجعه به بهزیستی محل اقامت درخواست خود را اعلام کنند، تصریح کرد: 92 خانواده دارای فرزند در اولویت سوم برای دریافت فرزندخوانده از سازمان بهزیستی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها