کد خبر: 269370
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۲ ۰۹:۴۳:۴۷
| |

ایران امروز در اغلب مناطق بارانی است

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در غالب نقاط کشور بارش باران پیش بینی شده است و از چهارشنبه این سامانه بارشی کشور را ترک می کند.

ایران امروز در اغلب مناطق بارانی است
کد خبر: 269370
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۲ ۰۹:۴۳:۴۷

اعتمادآنلاین| امیر سرکرده افزود: امروز غیر از جنوب شرق کشور که وزش باد نسبتا شدید گزارش شده و خیزش گرد و خاک را در پی دارد، در دیگر نواحی کشور امروز با شدت و ضعف رگبار و رعد و برق و وزش باد و در نواحی سردسیر بارش را پیش رو داریم.


وی گفت: بیشترین شدت بارش ها برای نواحی جنوبی در استان های فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، استان هرمزگان ، بوشهر ، جنوب استان کرمان است که احتمالا وقوع و سیلاب در این استان ها پیش رو خواهیم داشت.


کارشناس هواشناسی گفت: این در حالی است که برای نواحی شمالی کشور عمدتا بارش ها به صورت برف است و صبح امروز از خیلی از شهرهای شمالی کشورمان گزارش بارش برف را داشتیم.


سرکرده ادامه داد: به تدریج از فردا برای نواحی شرقی و نیمه شمالی کشور بارش داشته باشیم و برای چهارشنبه این سامانه بارشی از کشور خارج می شود.


وی گفت: امروز در غالب مناطق کشور بارش باران پیش بینی شده و به غیر از جنوب شرق که وزش باد شدید را داریم به همین دلیل آب های جنوبی خلیج فارس و دریای خزر امروز مواج خواهد بود و ارتفاع موج در خیلج فارس تا دو متر نیز می رسد.


کارشناس سازمان هواشناسی افزود: تهران امروز آسمانی ابری و در برخی ساعات بارش باران خواهد داشت.

منبع: صداوسیما






اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها