کد خبر: 267549
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۶:۳۲:۱۵
| |

معاون اجتماعی وزارت بهداشت تاکید کرد؛

نیاز راه‌اندازی 7000 کانون سلامت محله در کشور

معاون اجتماعی وزارت بهداشت با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سلامت، ‌گفت: راه‌اندازی 7هزار کانون سلامت محله در سطح کشور ضروری است.

نیاز راه‌اندازی 7000 کانون سلامت محله در کشور
کد خبر: 267549
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۶:۳۲:۱۵

اعتمادآنلاین| ‌ دکتر سید محمدهادی ایازی در پنجمین مجمع سلامت یزد با اشاره به دستاوردهای انقلاب در حوزه سلامت اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نقش مردم در جامعه و مدیریت آن را احیا و ارتقا داد.

وی افزود: زمانی که مشارکت اجتماعی مردم به صورت کامل محقق شود، قطعاً بسیاری از مشکلاتی که در جامعه مشاهده می‌شود، به راحتی قابل حل خواهند بود.

معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در حوزه بهداشت و سلامت، جلب مشارکت مردمی در امور مختلف است.

ایازی تصریح کرد: تجربه‌های بسیار زیاد در طول 40 سال انقلاب این موضوع را به خوبی نشان داده که مشارکت مردمی راهکار رفع بسیاری از مشکلات است. به همین منظور انجام و تقویت بیش از پیش این مهم در دستور کار مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است.

وی راه‌اندازی 7 هزار کانون سلامت محلات در سطح کشور را یکی از اقدامات در دستور کار وزارت بهداشت خواند و گفت: هر جا کار بدست مردم انجام شد و مردم امور کار را به دست گرفتند، این امور به بهترین وضع ممکن صورت گرفته و شاید کمترین نقطه ضعف در این فعالیت‌ها وجود داشته باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها