کد خبر: 267387
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۱:۱۲:۰۰
| |

هواشناسی سیستان وبلوچستان هشدار داد:

ممنوعیت تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها

هواشناسی سیستان وبلوچستان در پی بارش‌های باران و سیلابی شدن مسیل‌ها و پرآب شدن رودخانه‌های فصلی جنوب استان ، با انتشار بیانیه ای هشدار داد.

ممنوعیت تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها
کد خبر: 267387
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۱:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علی ملاشاهی کارشناس هواشناسی سیستان وبلوچستان گفت: از شب گذشته تاکنون در بندر کنارک چهار میلیمتر در بندر چابهار کمتر از یک دهم میلیمتر و در کهیر از توابع چابهار یک میلیمتر باران باریده است.

ملاشاهی افزود: در ساعات آینده بر میزان بارندگی‌ها در مناطق جنوبی استان افزوده و موجب سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی معابر خواهد شد.

وی گفت: از عصر امروز برای نواحی مرکزی استان هم به سمت جاده بم، باد شدید همراه با گرد و خاک و همچنین بارش باران برای این نواحی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: نفوذ توده هوای سرد از فردا بعدازظهر به شمال استان موجب سرد شدن هوا تا روز پنجشنبه و خیزش باد شدید در این مناطق می‌شود که روز‌های سه شنبه و چهارشنبه کاهش محسوس 8 تا 12 درجه‌ای دما رخ می‌دهد.

سواحل جنوبی سیستان و بلوچستان هم تا روز سه شنبه متلاطم است.

هواشناسی استان در پی بارش‌های باران و سیلابی شدن مسیل‌ها و پرآب شدن رودخانه‌های فصلی جنوب استان ، با انتشار بیانیه ای از تردد و شنا کردن در بستر رودخانه‌ها خودداری گردد؛ از جاده‌هایی که دچار آبگرفتگی شده عبور نکنید؛ از رفتن به ارتفاعات خود داری شود و عملیات صیادی متوقف شود هشدار داد.

منبع: باشگاه خبرنگارن جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها