کد خبر: 266740
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۱۰:۱۵:۰۰
| |

تجلیل از معلم فداکاری که دانش آموزان را از رودخانه عبور می‌دهد+عکس

در آئینی با حضور مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، مسئولان آموزش و پرورش استان و رؤسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از «صیاد تقی پور» معلم فداکاری که در روستای «سرگچ» بخش دیشموک دانش‌آموزان را از رودخانه عبور می‌دهد تجلیل شد.

تجلیل از معلم فداکاری که دانش آموزان را از رودخانه عبور می‌دهد+عکس
کد خبر: 266740
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۱۰:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: این معلم در مدرسه قدس روستای سرگچ در 110 کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در هنگام عبور از رودخانه دانش آموزان خود را بر دوش عبور می‌دهد.

وی افزود: به پاس این اقدام ارزشمند و نقش الگوی این معلم فداکار از وی تقدیر شد.

زارع پور اظهارکرد: انتظار داریم که به خاطر حفظ جان دانش آموزان در این منطقه پل احداث شود و پیگیری لازم در این زمینه را انجام دهیم.

صیاد تقی پور، این معلم دوره ابتدایی بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه نیز گفت: از اهالی بخش سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی هستم و امسال خدمتم را در روستای سرگچ با 22 دانش‌آموز آغاز کردم.

وی افزود: پس از شروع فصل بارش و افزایش آب رودخانه دانش آموزان توان عبور از آب رودخانه را نداشتند که آنها را بر دوش خود عبور می‌دهم.

تقی پور اظهارکرد: بسیار احساس خوشحالی می‌کنم و کار معلمی تنها در تدریس نیست و باید تمام رفتارها تربیتی و آموزنده باشد و خواستم یکی از روش‌های معلمی را انجام دهم.

محمد نوروزی، رئیس اداره آموزش و پرورش بخش دیشموک نیز گفت: 16 مدرسه در منطقه دیشموک صعب العبور و دارای جاده‌های خاکی که برخی برای دسترسی به مدرسه باید از رودخانه عبور دهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها