دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

درگذشت دختر بوشهری در یکی از بیمارستان‌های غیردانشگاهی پیگیری می‌شود

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد فوت غیرمنتظره خانمی جوان در یکی از بیمارستان‌های غیر دانشگاهی شهر بوشهر بررسی و با هر گونه تخلف در این زمینه برخورد می‌شود.

درگذشت دختر بوشهری در یکی از بیمارستان‌های غیردانشگاهی پیگیری می‌شود
کد خبر: 266609
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۵:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد فوت غیرمنتظره خانمی جوان در یکی از بیمارستان‌های غیر دانشگاهی شهر بوشهر بررسی و با هر گونه تخلف در این زمینه برخورد می‌شود. در اطلاعیه روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آمده است:

«به دنبال فوت غیرمنتظره خانمی جوان در یکی از بیمارستان‌های غیر دانشگاهی شهر بوشهر بعد از عمل جراحی ترمیمی بینی به استحضار می‌رساند موضوع به صورت جدی برای تعیین علت مرگ و روشن شدن تمامی ابعاد ماجرا در حال پیگیری است.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر ضمن عرض تسلیت و آرزوی صبر برای خانواده داغدار ایشان هم‌راستا با سایر نهاد‌های قضایی و انتظامی از همه ظرفیت خود برای تببین این حادثه استفاده می‌کند و با هر نوع قصور یا تخلف بدون هیچ گونه مسامحه‌ای برخورد خواهد کرد.

این دانشگاه موضوعاتی را که در فضای مجازی در خصوص علت مرگ این جوان از جمله داروی تاریخ گذشته و ... در حال انتشار است تائید نمی‌کند و مانند سایر نهاد‌های مرتبط، منتظر اعلام نتیجه کالبدشکافی از سوی سازمان مرجع پزشکی قانونی است.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها