کد خبر: 266513
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۰:۴۷:۰۰
| |

280 مدرسه در چهارمحال و بختیاری بخاری دارند

یکی از نگرانی‌هایی که هر ساله دانش‌آموزان با آن مواجه هستند وجود سیستم گرمایشی غیر استاندارد در مدارس است که متأسفانه همچنان شاهد مدارس دارای بخاری نفتی و سیستم گرمایش غیراستاندارد در سطح استان هستیم.

280 مدرسه در چهارمحال و بختیاری بخاری دارند
کد خبر: 266513
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۰:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ هر ساله بخاری‌های نفتی مشکلات بسیاری را برای دانش‌آموزان ایجاد می‌کند ولی به دلیل کمبود اعتبارات برای استانداردسازی سیستم گرمایشی، از آن‌ها استفاده می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری حمیدرضا براتی، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به وجود یک هزار و 600 فضای آموزشی در استان، اظهار کرد: از این تعداد 950 فضای آموزشی در قالب پنج هزار و 450 کلاس درس دارای سیستم گرمایش غیراستاندارد بوده که 95 میلیارد تومان اعتبار لازم دارند.

وی افزود: از مجموع 950 فضای آموزشی که سیستم گرمایش غیر استاندار دارند، 280 مدرسه در قالب 850 کلاس درس دارای بخاری نفتی هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه تجهیز مدارس استان تاکید کرد: اولویت، جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از سطح مدارس استان است که 13 میلیارد تومان اعتبار لازم دارند.

براتی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اعتبارات و محدود بودن آن، استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها