کد خبر: 265034
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۱۲:۰۷:۰۰
| |

سرپرست سازمان تامین اجتماعی خبرداد؛

پایان اختلافات 5 ساله تامین اجتماعی و وزارت بهداشت

محمدحسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: پس از 5 سال با توجه به تغییرات صورت گرفته در وزارت بهداشت اختلاف‌های سازمان تامین اجتماعی و این وزارتخانه نیز تمام شده است.

پایان اختلافات 5 ساله تامین اجتماعی و وزارت بهداشت
کد خبر: 265034
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۱۲:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدحسن زدا در مراسم نظام سلامت الکترونیک که با حضور وزیر ارتباطات و جمعی از نمایندگان مجلس و همینطور معاونین وزیر بهداشت برگزار شد، گفت: روزی که صحبت از پزشک خانواده و پرونده سلامت الکترونیک مطرح شود آن روز مختص بیمه‌ها است.

وی ادامه داد: از روز اولی که طرح تحول سلامت ایجاد شد بین دو وزارتخانه تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی و وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همینطور سازمان تامین اجتماعی مباحثی مطرح بود که ما معتقد بودیم ابتداعا باید جاهایی که هزینه‌ها را رصد و کنترل می‌کنند ایجاد شود بعد به سمت گسترش برنامه‌ها برویم.

زدا گفت: امروز خوشحال هستم با تغییراتی که در وزارت بهداشت اتفاق افتاده صحبت‌های خوبی می‌شنویم و سرپرست وزارت بهداشت نیز اعلام کرده است که جدا شدن درمان از سازمان تامین اجتماعی و ادغام آن با سایر بیمه‌ها امکان‌پذیر نیست و وزارت بهداشت تغییر ادبیات در طرح تحول سلامت و اینکه باید هزینه‌ها کنترل شود داشته که نشان می‌دهد اختلاف‌های پنج ساله تامین اجتماعی با وزارت بهداشت تمام شده است و امیدواریم به سمت همکاری و تعامل پیش برویم.

وی بیان داشت: پزشک خانواده حذف دفترچه درمان و سیستم HIS در سازمان تامین اجتماعی اجرایی شده است و 140 میلیون نسخه الکترونیک تولید شده است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: 1200 میلیارد تومان پرداختی در استان‌های آذربایجانو فارس داشتیم و حذف دفترچه‌های درمانی را در سراسر کشور آغاز کرده‌ایم و امروز با همکاری مابین این سازما‌ن و دیگر وزارتخانه‌ها به سوی آینده‌ای بهتر پیش خواهیم رفت.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها