کد خبر: 263622
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۰۷:۵۳:۰۰
| |

مدیرعامل بیمه سلامت مطرح کرد:

پوشش 100درصدی بیمه سلامت از بیماری‌های خاص

مدیرعامل بیمه سلامت با بیان اینکه حمایت از بیماران خاص جزو برنامه‌های سازمان بیمه سلامت بوده و این روند ادامه پیدا می‌کند، گفت:‌ برخی از داروهای این بیماران پوشش 100درصدی دارند و برخی از داروهای دیگر نیز از پوشش حمایتی 50 درصدی برخوردار هستند.

پوشش 100درصدی بیمه سلامت از بیماری‌های خاص
کد خبر: 263622
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۰۷:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه سلامت درخصوص برنامه‌های سازمان بیمه سلامت برای سال آینده گفت: برنامه‌های این سازمان برگرفته از اسناد بالادستی است و تاکید بر این است که هزینه پرداختی از جیب مردم به 25 درصد کاهش پیدا کند و یکی از اصلی‌ترن برنامه‌های بیمه سلامت در سال آینده ادامه دادن استقرار سامانه الکترونیک است.

وی افزود: مدیریت منابع یکی از رویکردهای جدی در سال آینده است، اجرای راهنماهای بالینی و توسعه ارتباط با انجمن‌های علمی نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان برای سال آینده به شمار می‌رود.

موهبتی درخصوص حمایت بیمه سلامت از بیماری‌های خاص گفت: حمایت از بیماران خاص جزو برنامه‌های سازمان بیمه سلامت بوده و این روند ادامه پیدا می‌کند، سالانه 1100 میلیارد تومان برای حمایت از این بیماران اختصاص پیدا می‌کند و حدود 67000 نفر تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار دارند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها