کد خبر: 258169
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

 دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش:

اصراری نداریم دانش‌آموزان متأهل به مدارس بزرگسالان بروند

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: به هیچ وجه تأکید نداریم که دانش‌آموزان متأهل به مدارس بزرگسالان بروند؛ مگر اینکه ضوابط و قوانین را رعایت نکنند.

اصراری نداریم دانش‌آموزان متأهل به مدارس بزرگسالان بروند
کد خبر: 258169
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره «اخراج دختران متاهل از مدرسه» اظهار کرد: وقتی دختر خانمی ازدواج می‌کند با دانش‌آموزی که ازدواج نکرده است متفاوت است چرا که مرحله‌ جدیدی از زندگی را تجربه کرده است اما به مدیران مدارس در سمینارها و نشست‌ها تأکید فراوان داشتیم که سخت‌گیرانه با اجرای قانون برخورد نکنند و هرجا که مقدور است تسهیلاتی فراهم آورند تا دانش‌آموزان متأهل در مدارس روزانه حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: به هیچ وجه تأکید نداریم که دانش‌آموزان متأهل به مدارس بزرگسالان بروند؛ مگر اینکه ضوابط و قوانین را رعایت نکنند.

نوید ادهم تصریح کرد: ما از یک محیط آموزشی و تربیتی صحبت می‌کنیم و تا آنجایی که می‌توانیم باید بستر را برای تربیت سالم فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: توصیه ما این است که دانش‌آموزان متأهل با رعایت قوانین و مقررات آموزشی در مدارس روزانه باشند تا اینکه به مدرسه بزرگسالان بروند مگر اینکه ضوابط و اصول تربیتی رعایت نشود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها