کد خبر: 256501
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ۱۰:۳۹:۰۰
| |

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر:

برف و کولاک در 6 استان؛ امدادرسانی ادامه دارد

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام عملیات امدادرسانی به هموطنان متاثر در سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک در 6 استان بوشهر، آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و کرمان خبر داد.

برف و کولاک در 6 استان؛ امدادرسانی ادامه دارد
کد خبر: 256501
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ۱۰:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| شاهین فتحی درباره انجام عملیات امدادرسانی به متاثران از برف و کولاک در 24 ساعت گذشته، اظهارداشت: امدادگران و نجاتگران هلال احمر به هموطنان در استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و کرمان خدمات امدادی لازم را ارائه کردند.


وی با بیان اینکه 9 تیم عملیاتی متشکل از 27 امدادگر در هشت محور کوهستانی در حال امدادرسانی هستند، ادامه داد: 492 نفر از هموطنان در این محورها امدادرسانی شدند و 95 دستگاه خودرو رهاسازی شد.


معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به انجام عملیات امدادرسانی به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: به 124 نفر از هموطنان در دو شهرستان تنگستان و دشتی و هفت شهر و روستا امدادرسانی شد.


فتحی با اشاره به اینکه هفت تیم عملیاتی متشکل از 28 امدادگر به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی در استان بوشهر امدادرسانی کردند، خاطرنشان کرد: چهار دستگاه چادر برای اسکان اضطراری 15 نفر از متاثران از سیل برپا و 12 واحد مسکونی از آب تخلیه شد.


وی از هموطنان خواست در صورت نیاز به کمک و قرار گرفتن در شرایط اضطراری عمومی انواع حوادث طبیعی، غیر طبیعی و انسان ساخت حتی بدون داشتن سیم کارت در تلفن همراه با شماره 112 هلال احمر تماس بگیرند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها