کد خبر: 255703
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۰۹:۱۰:۰۰
| |

ناهید خداکرمی‌:

اخذ هرگونه عوارض از مطب پزشکان مغایر قانون است

یک عضو شورای شهر تهرانبا بیان اینکه هرگونه عوارض کسب و پیشه و یا ممانعت از فعالیت مطب‌ها جهت اخذ عوارض مغایر با قانون است، گفت: براساس قانون، فعالیت شغلی پزشکان در ساختمان‌های مسکونی مجاز است.

اخذ هرگونه عوارض از مطب پزشکان مغایر قانون است
کد خبر: 255703
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۰۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اخذ عوارض کسب و پیشه از مراکز خدمات پزشکی گفت: اخیراً مشاهده می‌شود که شهرداری تهران بر خلاف ماده واحده قانون مطب پزشکان مبنی بر مجاز بودن فعالیت شغلی پزشکان و حرف وابسته در ساختمان‌های مسکونی و همچنین رأی وحدت رویه هیئت عمومی دیوان عالی کشور و دیوان عدالت اداری مبنی بر مصوبه شورا‌های شهر جهت اخذ عوارض از تابلو پزشکان و حرف وابسته همگی دلیل بر آن است که اخذ هرگونه عوارض کسب و پیشه از فعالیت مطب‌ها مغایر با قانون است.

وی تصریح کرد: به شهردار تهران تذکر می‌دهم تا نسبت به اجرای مصوبات قانونی اقدام کرده و مأمورین شهرداری از ایجاد مزاحمت برای پزشکان و مراجعین آن‌ها که بیمار هستند ممانعت به عمل آورد.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در اجرای ماده 83 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شورا‌های شهر از شهردار تهران تقاضای پاسخگویی دارم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها