کد خبر: 254924
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۶ ۱۶:۱۳:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۶ دی‎ماه ۱۳۹۷

از توقیف شناور ایرانی در کویت تا کشف محموله 5 میلیاردی داروی قاچاق در تهران

توقیف شناور ایرانی در کویت، بهره برداری از 40 پروژه حوزه سلامت در مناطق زلزله زده کرمانشاه، کشف محموله 5 میلیارد تومانی دارو قاچاق در تهران و ... از مهم‌ترین خبرهای اجتماعی 6 دی‌ماه است.

از توقیف شناور ایرانی در کویت تا کشف محموله 5 میلیاردی داروی قاچاق در تهران
کد خبر: 254924
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۶ ۱۶:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| بهره‌برداری از 40 پروژه حوزه سلامت در مناطق زلزله‌زده؛ وزیر بهداشت از بهره برداری 40 پروژه حوزه سلامت در کرمانشاه خبر داد.


توقیف شناور ایرانی در کویت؛ معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به توقیف شناور ایرانی در آب‌های کویت گفت: این شناور متعلق به شرکت تایدواتر بوده است.


سطح هوشیاری دو دانشجو پایین است؛ مدیر درمان مجتمع بیمارستان امام خمینی (ره) با تاکید بر این که پنج نفر از دانشجویان سانحه دانشگاه آزاد در شرایط نامساعد در آی سی یو بستری هستند، گفت: سطح هوشیاری دو نفر از این بیماران به دلیل خونریزی مغزی پایین است.


تحقیقات در حادثه علوم تحقیقات همچنان ادامه دارد؛ دادستان تهران گفت: تحقیقات در حادثه علوم تحقیقات همچنان ادامه دارد و نقش جاده و مسئولان دانشگاه در حادثه باید بررسی شود.


کشف محموله 5 میلیارد تومانی دارو قاچاق در تهران؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف محموله قاچاق دارو به ارزش تقریبی 5 میلیارد تومان توسط معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها