جلیقه های جالب محیط‌بانان+ عکس

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست البرز درباره جلیقه‌های ضدگلوله محیط‌بانان خاطرنشان کرد: سال گذشته تعدادی جلیقه تهیه و در اختیار محیط‌بانان قرار گرفت اما بحثی که در مورد آن وجود دارد وزن بالای جلیقه‌هاست که باعث شده در ارتفاعات کارایی نداشته باشد.

جلیقه های جالب محیط‌بانان+ عکس
کد خبر: 247922
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۷ ۰۸:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| فردین حکیمی افزود: خرید تجهیزات مورد نیاز برای محیط‌بانان استان در سال جاری به نسبت سال‌های پیش وضعیت بهتری دارد و یک سری از نیازها از استان و بخشی نیز از طریق سازمان حفاظت محیط زیست تأمین شده است.

وی با بیان اینکه در برخی از جلیقه‌ها یک ورق سرب وجود دارد، ادامه داد: حرکت محیط‌بان در ارتفاع با جلیقه‌ای سنگین سخت است و بیشتر در دشت‌ها کارایی دارد.

این مسئول در ادامه یادآور شد: البته تأکید ما در حوزه حفاظت از محیط زیست بیشتر بر روی آموزش و اطلاع‌رسانی است و جدا از بحث تجهیزات به دنبال این هستیم که مردم در حوزه محیط زیست ما را در کنار خود ببینند.

حکیمی با بیان اینکه طبق استاندارد جهانی به ازای هر هزار هکتار یک محیط‌بان به کار گرفته می‌شود گفت: در البرز تعداد محیط‌بانان یک سوم استاندارد جهانی است و به ازای هر سه هزار هکتار یک محیط‌بان مشغول به کار است.

محیط بانان ایرانی با جلیقه جدید

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها