کد خبر: 242962
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۱۴:۱۲:۰۰
| |

نایب‌رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی در اهواز:

دشمن خواب هواپیما‌های جنگی و موشک‌های دور پرواز ما را می‌بیند

نایب‌رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: در روز‌های آغازین جنگ تحمیلی سلاحی برای جنگیدن نداشتیم، اما اکنون دشمن خواب هواپیما‌های جنگی و موشک‌های دور پرواز ما را می‌بیند.

دشمن خواب هواپیما‌های جنگی و موشک‌های دور پرواز ما را می‌بیند
کد خبر: 242962
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۱۴:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی چمران، نایب‌رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: همواره آماده دفاع از کشورمان و سرزمین‌های اسلامی هستیم و تا زمانی که وحدت ملی را به انسجام اسلامی پیوند بزنیم، پیروزی ازآنِ ما خواهد بود.

اسرائیل روزی وعده نیل تا فرات را به ملتش می‌داد اما اکنون نگران آن است که رزمندگان و دوستان ما پشت مرزهای اسرائیل ایستاده‌اند. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در تنگه هرمز همیشه آماده‌اند.

وی افزود: ما حوادثی همچون طبس، حمله 8 ساله به ایران به کمک آمریکا و انگلیس، سلاح‌های روسیه کمونیستی آن روز و سلاح‌های شیمیایی آلمان را گذراندیم، مقاومت کردیم و به تنهایی در مقابل آن ها به پیروزی رسیدیم. آمریکا همیشه در حال توطعه برای افول ایران از جایگاه خود است چون می‌داند پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی امت‌های اسلامی است.

چمران بیان داشت: همان‌طور که می‌بینید صدام به زباله‌دان تاریخ سپرده شد و اکنون ملت ایران و عراق در کنار هم ایستاده‌اند. ما پشت مرزهای اسرائیل قرار گرفتیم و اقتدار ایران به این است که در نزدیکی‌های مرزهای اسرائیل است.

نایب‌رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: گفته بودند که تحریم‌ها را از روز 13 آبان بر علیه ملت ایران آغاز می‌کنیم تا آن ها را به ستوه بیاوریم. امروز ببینند نه تنها در اهواز غیور و شجاع بلکه در سراسر ایران مردم این گونه به میدان آمدند تا نشان دهند همانند روزهای پیروزی انقلاب اسلامی استکبار ستیزند و ملت می‌دانند که آن ها با مردم ایران دشمن هستند. ما سخت‌تر از این تحریم‌ها را پشت سر گذاشتیم و قطعاً در این صحنه آزمایش هم پیروز می‌شویم.

چمران تصریح کرد: ما پشت سر مقام معظم رهبری برنامه 50ساله خودمان را تنظیم می‌کنیم و آن ها فکر می‌کردند بعد از شلوغی‌های سال گذشته انقلاب از بین رفته است، اما ملت با آگاهی دریافت که این آشوب‌ها با برنامه‌ریزی سازمان سیا و پول‌های عربستان شکل گرفته است.

نایب‌رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی افزود: دشمن فشار اقتصادی بر ملت وارد کرد، بازار ارز و طلای ما را به هم ریختند البته بعضی از ندانم کاری‌ها هم در این میان صورت گرفت اما ملت ما ایستاد و مقاومت کرد و از مسئولان می‌خواهند در مقابل آمریکا با شجاعت بایستند.

وی گفت: آمریکا سال‌های سال دشمنی‌اش را بیشتر و بیشتر کرد و آن ها قومیت‌های داخل ایران را تشویق کردند و عده‌ای مزدور را از آذربایجان، کردستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و ترکمن تشویق کردند تا ایران را به تجزیه بکشانند.

چمران افزود: استعمار همیشه در حال تجزیه کردن ملت‌هاست. آمریکا، انگلیس و هم‌فکران آن ها قطعاً آرزوی تجزیه شدن ایران را به گور می‌برند. ایران آزاد، مستقل، توانگر و متکی به نیروهای داخلی همچنان متحد پشت سر رهبری ایستاده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها