کد خبر: 242534
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۲ ۱۰:۵۵:۰۰
| |

مسئول اداره ساماندهی شهرداری منطقه یک تهران:

کیوسک‌های فرسوده شمال تهران تعویض شدند

مسئول اداره ساماندهی شهرداری منطقه یک تهران گفت: به منظور زیباسازی منظر شهری و رفع آلودگی‌های بصری، کیوسک‌های فرسوده مطبوعاتی و گلفروشی در شمال تهران شناسایی و بازسازی شدند.

کیوسک‌های فرسوده شمال تهران تعویض شدند
کد خبر: 242534
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۲ ۱۰:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مجید محمدی مسئول اداره ساماندهی شهرداری منطقه یک تهران با اعلام اینکه به منظور زیبا سازی منظر شهری و رفع آلودگی های بصری، کیوسک های فرسوده مطبوعاتی و گلفروشی در شمال تهران شناسایی و بازسازی شدند، اظهار داشت: اداره ساماندهی شهرداری این منطقه با اجرای طرح های ضربتی و بازدیدهای روزانه، کیوسک هایی را که از نظر ظاهر وضعیت مناسبی ندارند شناسایی و به متصدیان آنها اعلام می نمایند تا اقدام به تعویض ،رنگ آمیزی بدنه ، شستشو و پاکسازی آنها کنند.

وی اضافه کرد: در شش ماهه اول سال جاری بدنه و پیکره 10 کیوسک فرسوده سطح منطقه تعویض شد و متصدیان ملزم به شستشوی ماهانه کیوسک ها، رنگ آمیزی سالانه و جمع آوری کلیه الحاقات اطراف و اجناس اضافی از روی بام کیوسک ها شدند.

محمدی گفت: در حال حاضر تعداد 66 کیوسک مطبوعاتی و 26 کیوسک گلفروشی در معابراصلی و درجه یک منطقه که تردد عابرین پیاده در آنها بیشتر از سایر معابر است، مشغول فعالیت هستند.

وی از کیوسک داران خواست تا ضمن رعایت حقوق شهروندی اجناسی را که باعث مسدود کردن مسیر تردد شهروندان و یا وسایل نقلیه می شوند جمع آوری نمایند تا سدمعبر ایجاد نشود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها