کد خبر: 241370
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ۰۹:۱۴:۰۰
| |

تذکر حبیب زاده درباره فوت یکی از پاکبان‌های شهرداری

شهردار تهران دلیل عدم بکارگیری تجهیزات ایمنی از سوی کارگران را بررسی کند/ لزوم برخورد قانونی با پیمانکاران متخلف در بکارگیری افراد فاقد مجوز اشتغال

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فوت یکی از کارگران شهرداری تهران در هفته گذشته گفت: شهردار تهران برای پیشگیری از چنین مواردی مساله تجهیزات ایمنی کارگران شهرداری را بررسی و در صورت قصور با متخلفان برخورد کند.

شهردار تهران دلیل عدم بکارگیری تجهیزات ایمنی از سوی کارگران را بررسی کند/ لزوم برخورد قانونی با پیمانکاران متخلف در بکارگیری افراد فاقد مجوز اشتغال
کد خبر: 241370
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ۰۹:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| افشین حبیب زاده رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران در نود و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به فوت یکی از کارگران شهرداری تهران در هفته گذشته و ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده متوفی، گفت: حدود ساعت پنج و سی دقیقه بامداد روز سه شنبه اول آبان ماه یکی از پاکبان‌های ناحیه سه شهرداری منطقه دو تهران در مسیر خط ویژه شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران در نزدیکی پل بزرگراه شهید حکیم در حال انجام وظیفه بود که با خودروی سواری که به مسیر خط ویژه وارد شده بود برخورد و بر اثر شدت ضربه وارد شده ، فوت می‌کند.

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران ،ادامه داد: به موجب گزارش مسئولان راهنمایی و رانندگی، متوفی در حین انجام وظیفه از تجهیزات ایمنی و علایم هشدار دهنده برخوردار نبوده است. ضروری است شهرداری تهران برای پیشگیری و جلو گیری از تکرار چنین حوادث ناگواری، دلایل عدم استفاده از تجهیزات مناسب را بررسی و در صورت قصور یا تقصیر با متخلفان برخورد کند.

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: برابر اعلام شفاهی مسئولان ذیربط ، متوفی تبعه کشور افغانستان بوده، که علیرغم نداشتن مجوز اشتغال، از سوی شرکت پیمانکاری طرف قرار داد با شهرداری، به کار گرفته شده بود. ضروری است شهردار نسبت به تخلفات صورت گرفته از شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد شهرداری تهران در بکارگیری غیرقانونی از افراد فاقد مجوز اشتغال، پیگیری و برخورد قانونی مقتضی برابر مقررات انجام دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها