کد خبر: 241269
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۵ ۱۵:۲۶:۰۰
| |

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران خبر داد:

فوت دو نفر بر اثر ریزش دیوار بیمارستان در کهریزک

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: ریزش دیوار در بیمارستانی در کهریزک، سبب وقوع حادثه شد، تاکنون پیکر 4 تن از زیر آوار بیرون آمده که 2 نفر فوت کرده و 2 نفر دیگر مصدوم شدند، عملیات برای یافتن حداقل 3 نفر دیگر ادامه دارد.

فوت دو نفر بر اثر ریزش دیوار بیمارستان در کهریزک
کد خبر: 241269
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۵ ۱۵:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران اظهار داشت: ریزش دیوار در بیمارستانی در کهریزک، سبب وقوع حادثه شد. این حادثه در روستای صادق آباد از توابع بخش کهریزک رخ داد،و عملیات نجات همچنان ادامه دارد.

وی افزود:، تاکنون تیم های عملیاتی پیکر 4 تن از زیر آوار بیرون آورده اند . از این 4 نفر 2 تن زنده و مصدوم هستند، که به سرعت یکی از آن ها توسط عوامل جمعیت هلال احمر شهرستان ری و مصدوم دیگر توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و متاسفانه 2 نفر دیگر فوت کرده و پیکر بی جان آن ها از زیر آوار بیرون آمد. احتمال می دهیم حداقل 3 نفر دیگر زیر آوار مانده باشند، که عملیات برای بیرون آوردن آن ها از زیر آوار همچنان ادامه دارد.

تاجیک نوری با بیان این که این حادثه ساعت 10:15 صبح شنبه به جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد، افزود: هم اکنون 2 دستگاه امبولانس و 4 تیم جمعیت هلال احمر شهرستان ری به علاوه سِت زنده یاب، نجات، رادار و دلسار در محل حاضر هستند. همچنین تیم های آنسَت شهرستان های رباط کریم و تهران، به جهت نزدیکی به محل به همراه خودروهای مورد نیاز و تجهیزات لازم در محل حاضر هستند.

گفته می شود، علت اولیه حادثه بارندگی دیشب و سست شدن دیواره های فونداسیون و فروریختن این دیواره ها باشد ولی هنوز کارشناسی و بررسی دقیق در خصوص علت حادثه انجام نگرفته است و ریزش دیوار یک بیمارستان در حال ساخت در کهریزک سبب وقوع حادثه در این بخش شده است.

منبع: عصر ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها