کد خبر: 237744
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۱ ۱۴:۱۰:۰۰
| |

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

نو بودن خودروها همیشه به معنای بی‌عیب بودن آنها نیست/ نوسازی ناوگان شهری در کوتاه‌مدت ممکن نیست

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، می‌گوید: گفته شده که اتوبوس‌ها در تهران تا 8 سال اجازه فعالیت دارند ولی باید توجه داشت که اگر اتوبوسی تمامی استانداردها را دارا بود قابل دور انداختن نیست. به ویژه آنکه دولت نتوانسته است بودجه کافی را برای خارج کردن اتوبوس‌ها اختصاص دهد.

نو بودن خودروها همیشه به معنای بی‌عیب بودن آنها نیست/ نوسازی ناوگان شهری در کوتاه‌مدت ممکن نیست
کد خبر: 237744
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۱ ۱۴:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره اقدامات شهرداری برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری، گفت: درباره مساله نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری دولت و شهرداری موضوع را پیگیری می‌کنند و روند در حال اجراست ولی موضوع اصلی این است که نمی‌توان توقع داشت که نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری یا همین طور خارج کردن خودروهای فرسوده از چرخه حمل و نقل در کوتاه مدت اجرایی شده و به نتیجه مطلوب برسد.

پورسیدآقایی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با اشاره به روند نوسازی اتوبوس‌های شهری، خاطرنشان کرد: در این خصوص باید به این نکته نیز اشاره کرد که ممکن است در بسیاری از موارد تعمیرات فنی و موتوری، عیب و نقصان این وسایل نقلیه را برطرف کرد. در واقع همیشه نمی‌توان به این نکته بسنده کرد که باید وسایل نقلیه شهر نوسازی شوند. چراکه ممکن است در برخی موارد اشکالات فنی و یا موتوری حتی یک وسیله نقلیه جدید باعث آلودگی هوا و یا اخلال در سیستم ترافیکی شهری شود.

او ادامه داد: گفته شده است که اتوبوس‌ها در تهران تا 8 سال اجازه فعالیت دارند ولی باید توجه داشت که اگر اتوبوسی تمامی استانداردها را دارا بود قابل دور انداختن نیست. به ویژه آنکه دولت نتوانسته است بودجه کافی را برای خارج کردن اتوبوس ها اختصاص دهد. نو بودن خودروها همیشه به معنای بی عیب بودن آنها نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها