کد خبر: 236407
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۲ ۱۰:۱۲:۰۰
| |

رییس پلیس راهور ناجا:

51 درصد از جان باختگان حوادث رانندگی، 20 تا 50 ساله بوده‌اند

رییس پلیس راهور ناجا گفت: 51 درصد از جان باختگان حوادث رانندگی 20 تا 50 ساله بوده و 8 درصد از جان باختگان این حوادث کودکان بوده‌اند.

51 درصد از جان باختگان حوادث رانندگی، 20 تا 50 ساله بوده‌اند
کد خبر: 236407
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۲ ۱۰:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار تقی مهری رییس پلیس راهور ناجا در دومین همایش یادبود جان باختگان حوادث ترافیکی در سالن الغدیر به شعار امسال هفته ناجا «پلیس مقتدر، جامعه ایمن» پرداخت و اظهار داشت: امنیت کشور ما مثال زدنی است و امن‌ترین کشور را داریم و انشاالله بتوانیم همه ما در ناجا خدمتگزار مردم باشیم.

رییس پلیس راهور ناجا به اجرای طرح تابستانه ترافیکی 97 با هماهنگی همه دستگاه‌های امدادی و اورژانسی پرداخت و تصریح کرد: با افزایش 15 درصدی تردد در سطح جاده‌ها خوشبختانه طبق آمار پزشکی قانونی در ماه اول و دوم تابستان شاهد کاهش آمار جان باختگان بوده‌ایم.

وی اظهار امیدواری کرد که بر پایه این همایش بتوانیم در جهت ارتقاء فرهنگ ترافیک کاری انجام دهیم و بتوانیم کاری کنیم که یک کشته کمتر شود. 51 درصد از جان باختگان حوادث رانندگی، 20 تا 50 ساله بوده‌اند یعنی نیروی کار جامعه بوده‌اند، از طرف دیگر 8 درصد از جان باختگان هم کودک بوده‌اند.

سردار مهری خاطرنشان کرد: شعار امسال پلیس این است که برای حمایت از کودکان با احتیاط می‌رانم؛ امیدواریم با ارتقاء فرهنگ ترافیک، پیشگیری از حوادث رانندگی را شاهد باشیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها