کد خبر: 234268
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین مطرح کرد:

همکاری شهرداری و بهزیستی برای حمایت از زنان آسیب‌دیده

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران اعلام کرد: از جمله اقداماتی که شهرداری در زمینه حمایت از دختران و زنان آسیب‌دیده اجتماعی انجام می‌دهد تامین مکان‌هایی برای اسکان موقت این آسیب‌دیدگان است.

همکاری شهرداری و بهزیستی برای حمایت از زنان آسیب‌دیده
کد خبر: 234268
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| زهرا نژادبهرام، عضو شورای شهر تهران با اشاره به آمار اخیر سازمان بهزیستی تهران درباره پذیرش 164 دختر فراری بین 11 تا 16 ساله، گفت: شورای شهر تهران آمار دقیقی از تعداد دختران فراری در پایتخت ندارد. چراکه متولی این امر شورای شهر نبوده و مشخصا سازمان بهزیستی مسئولیت پیگیری و رسیدگی به این موضوع را برعهده دارد. البته سازمان‌هایی از جمله شهرداری تهران وظیفه حمایتی برعهده دارند.

این عضو هیات رییسه شورای شهر تهران درباره نقش شهرداری تهران نسبت به آسیب‌دیدگان اجتماعی به اعتمادآنلاین توضیح داد: از جمله اقداماتی که شهرداری در این زمینه انجام می‌دهد تامین مکان‌هایی برای اسکان موقت این آسیب‌دیدگان است. چیزی شبیه به گرم‌خانه‌هایی که در راستای اهداف بهزیستی است.

وی افزود: طی یک سال گذشته شورای شهر نیز تلاش کرده است تا به نوعی زمینه و امکان حمایت و پوشش این آسیب‌دیدگان که تولیت اصلی آن برعهده سازمان بهزیستی است، هموارتر شود. چون ارتقای کیفیت برای ما خیلی مهم است و برهمین اساس اعتقاد داریم که باید متخصصان امر به حوزه ورود کنند.

نژادبهرام در ادامه خاطرنشان کرد: ما در این مدت تلاش کردیم که همکاری بین شهرداری و سازمان بهزیستی برای خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان اجتماعی بهتر فراهم شود تا بتوانیم خدمات تخصصی را به مراکز ارائه بدهیم. البته شهرداری امکانات لازم را ارائه می کند و در جلسه‌ای که با مسئولان بهزیستی داشتیم، قرار براین شد که ما خدمات سخت افزاری را در اختیار بهزیستی قرار بدهیم و در مقابل نیز سازمان بهزیستی خدمات نرم افزاری را به آسیب‌دیدگان ارائه کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها