کد خبر: 232771
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۵ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

انتقاد محمد علیخانی از محمود میرلوحی:

خودمان که به سانسور گلایه داریم، سانسور نکنیم

یک عضو شورای شهر گفت: ما که به سانسور انتقاد داریم نباید دست به سانسور ببریم و طوری باشیم که بگویند خودشان اگر در امور باشند بدتر خواهند بود.

خودمان که به سانسور گلایه داریم، سانسور نکنیم
کد خبر: 232771
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۵ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران طی تذکری به مرتضی الویری خواستار حمایت از جایگاه شوراهای اسلامی شهرها و روستاها شد و گفت : اتفاقات اخیر مانند شورای بابل و همزمانی آن با فضای سنگین و البته جریان سازی برخی جریان ها باعث شده تا عملکرد تلاش شوراهای اسلامی شهرها و روستاها دیده نشود.


وی افزود: این در حالی است که شوراها نقش مهمی در امور شهری داشته و باید از این جایگاه حمایت شود و درخواست من آن است که آقای الویری به عنوان رییس شورای عالی استان ها به این موضوع ورود کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، مرتضی الویری عضو شورای شهر نیز در پاسخ به این تذکر اعلام کرد که در هفته آینده و جلسه شورای عالی استان ها و طی مصاحبه تفصیلی صحبت خواهم کرد و توضیح می‌دهم.

خودمان دست به سانسور نبریم

همچنین محمدعلی علیخانی عضو دیگر شورای شهر در نطق پیش از دستور بابت سانسور یادداشتش درباره گزارش عملکرد شورا، از میرلوحی انتقاد کرد و گفت : ما که به سانسور انتقاد داریم نباید دست به سانسور ببریم و طوری باشیم که بگویند خودشان اگر در امور باشند بدتر خواهند بود.


وی افزود: البته من از آقای هاشمی نیز انتقاد دارم آقای هاشمی شما هر بلایی سرتان بیاورند صدایتان در نمی‌آید ولی از شما می‌خواهم که به این موضوعات رسیدگی کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها