کد خبر: 232607
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر به اعتمادآنلاین خبر داد:

افزایش حوادث جاده‌ای همزمان با افزایش ترافیک در محورهای مواصلاتی

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از افزایش حوادث جاده‌ای در هفته اخیر نسبت به دوره زمانی مشابه سابق خبر داد و گفت: از مجموع  عملیات امدادی در نقاط مختلف جاده‌ای کشور، امدادگران هلال احمر  موفق شدند به 2075 تن از هموطنان امدادرسانی کرده و بیش از 480 نفر از حادثه‌دیدگان را نجات بدهند.

افزایش حوادث جاده‌ای همزمان با افزایش ترافیک در محورهای مواصلاتی
کد خبر: 232607
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی سلیمی،رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به آخرین وضعیت حوادث جاده‌ای در کشور، گفت: افزایش ترافیک در جاده‌های کشور در هفته اخیر به نوعی در افزایش حوادث جاده‌ای تاثیرگذار بود. به طوری که از مجموع عملیات امدادی در نقاط مختلف جاده‌ای کشور، امدادگران هلال احمر موفق شدند به 2075 تن از هموطنان امدادرسانی کرده و بیش از 480 نفر از حادثه‌دیدگان را نجات بدهند.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر در ادامه به اعتمادآنلاین ، گفت: البته در این عملیات‌های امدادی نیز 284 نفر از هموطنان به دلیل نوع آسیب‌دیدگی به مراکز درمانی منتقل شده و 809 نفر نیز در محل و به صورت سرپایی درمان شدند.

سلیمی همچنین در توضیحی نسبت به زلزله‌های اخیر کشور و خسارات آن، گفت: خوشبختانه به دلیل آن که شدت و عمق و نوع زلزله خطرناک نبود، این زمین لرزه در تازه‌آباد کرمانشاه خسارات مالی و جانی به همراه نداشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها