کد خبر: 229255
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۱:۳۶:۰۰
| |

به ریاست قاضی موحد و به صورت علنی برگزار شد؛

دومین جلسه محاکمه سه نفر از متهمان واردکننده تلفن همراه

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات سه نفر از متهمانی که با ارز دولتی، کالا وارد کشور کرده‌اند، اما با قیمت گزاف به فروش رسانده و در نظام توزیع، اخلال ایجاد کرده‌اند، امروز در شعبه اول ویژه رسیدگی به اتهامات اخلالگران در نظام اقتصادی به ریاست قاضی موحد و به صورت علنی آغاز شد.

دومین جلسه محاکمه سه نفر از متهمان واردکننده تلفن همراه
کد خبر: 229255
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۱:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| دومین جلسه رسیدگی به اتهامات سه نفر از متهمانی که با ارز دولتی، کالا وارد کشور کرده‌اند؛ اما با قیمت گزاف به فروش رسانده و در نظام توزیع، اخلال ایجاد کرده‌اند امروز در شعبه اول ویژه رسیدگی به اتهامات اخلالگران در نظام اقتصادی به ریاست قاضی موحد و به صورت علنی آغاز شد.

بنابر کیفرخواست قرائت شده متهمان و اقدامات مجرمانه آن‌ها به شرح زیر است:

1. محمد غالب علمداری فرزند نادر با قرار بازداشت موقت از تاریخ 17/5/97 متولد 1365 اهل و ساکن تهران و مدیرعامل شرکت خصوصی توسعه گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات بین‌المللی با تحصیلات کارشناسی متهم است به اخلال در نظام اقتصادی به وسیله اخلال در نظام توزیع نیازمندی‌های مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه به مبلغ 69 میلیارد و 649 میلیون و 710 هزار و 340 ریال.

2. علیرضا سنجری فرزند قدرت‌الله با قرار بازداشت از تاریخ 16/5/97 متولد 1356 اهل و ساکن تهران با عنوان مدیرعامل شرکت خصوصی اسپیناس تجارت با مدرک کارشناسی متهم است به اخلال در نظام اقتصادی به وسیله اخلال در نظام توزیع نیازمندی‌های ضروری مردم از طریق گرانفروشی با تحصیل وجه به مبلغ 42 میلیارد و 784 میلیون و 925 هزار و 608 ریال.

3. متهم بعدی آقای سنباد سفر‌ها فرزند محسن با قرار بازداشت موقت از تاریخ 14/5/97 متولد 1361 اهل و ساکن تهران مدیرعامل شرکت خصوصی پارس سامتل قشم با مدرک کارشناسی متهم است به اخلال در نظام اقتصادی به وسیله اخلال در نظام توزیع نیازمندی‌های مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه به مبلغ 31 میلیارد و 607 میلیون و 425 هزار و 140 ریال می‌باشد.

در جلسه قبل کیفرخواست متهمان قرائت و یکی از متهمان به دفاع از خود پرداخت.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها