کد خبر: 228313
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۱۲:۳۶:۰۰
| |

سخنگوی ناجا خبرداد:

دستگیری و شناسایی راننده هتاک به پلیس

سخنگوی ناجا در پی انتشار فیلم فحاشی و ضرب و شتم پلیس وظیفه شناس توسط سرنشین خودروی لندکروز، از شناسایی و دستگیری فرد ضارب با مجوز قضائی خبر داد و گفت: هرگونه برخورد فیزیکی و توهین به پلیس حین ماموریت و انجام وظیفه، جرم است و پیگرد قانونی دارد.

دستگیری و شناسایی راننده هتاک به پلیس
کد خبر: 228313
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۱۲:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار احمد نوریان در پی انتشار فیلم فحاشی و ضرب و شتم پلیس وظیفه شناس توسط سرنشین خودروی لندکروز، اظهار داشت: اواخر هفته گذشته در محور شیراز ـ کازرون (حوزه دشت ارژن)، سرنشینان یک دستگاه خودروی 206 به دلیل نقص فنی، از انتقال خودرو به کنار جاده باز مانده و از گشت پلیس راهور استمداد می طلبند و در همین حین، راننده خودروی لند کروز با سرعت غیرمجاز و به دلیل عدم توانایی در کنترل خودرو، به شانه خاکی جاده منحرف و دچار سانحه می شود.

وی افزود: دقایقی پس از این حادثه، یکی از سرنشینان خودروی لند کروز با حمله به سرنشین خودروی 206 و پلیس وظیفه شناس راهور، اقدام به ضرب و شتم و فحاشی می کند. مجوز قضایی برای دستگیری فردی که با رفتار هنجارشکنانه خود به پلیس خدمتگزار جسارت کرده است، اخذ شده و قطعا برابر قانون با این فرد هتاک برخورد می شود.

به گفته سخنگوی ناجا، مامور پلیسی که حین کمک به هم وطن در راه مانده مورد تهاجم و فحاشی این ضارب سابقه دار و جوان قرار می گیرد از کارکنان وظیفه شناس پلیس راهنمایی و رانندگی و در آستانه بازنشستگی است و به طور قطع هر شهروند منصف و قانونمندی با مشاهده فیلم مذکور، انزجار خود را از رفتار این ضارب سابقه دار اعلام می دارد.

سردار نوریان، اقدام به تصویربرداری و انتشار فیلم چنین صحنه هایی به منظور تخریب اقتدار و چهره اجتماعی پلیس را مذبوحانه و غیر قانونی برشمرد و گفت: به طور قطع شناسایی و دستگیری فرد یا افرادی که در چنین مواقعی بجای کمک و یاری رساندن به هم وطنان سانحه دیده و در معرض خطر، با رفتاری غیر انسانی و غیر اخلاقی به دنبال تشویش اذهان عمومی از طریق انتشار فیلم این رویدادها هستند نیز در دستور کار پلیس فتا قرار خواهد گرفت.

وی یاد آور شد: درگیری با ماموران انتظامی از جرایم عمومی محسوب می شود و قانون برای فردی که به مامور پلیس حین انجام وظیفه و ماموریت توهین کند، مجازات حبس در نظر گرفته است و قطعا این موضوع تا برخورد قانونی و قضایی با فرد ضارب، توسط نیروی انتظامی دنبال و پیگیری می شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها