کد خبر: 224705
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۶ ۱۹:۰۶:۰۰
| |

سردار مهری خبرداد:

کشف 5 هزار و 450 ساعتق قاچاق به ارزش 35 میلیارد

رییس پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف 5 هزار و 450 ساعت مچی قاچاق از یک فرد خبر داد.

کشف 5 هزار و 450 ساعتق قاچاق به ارزش 35 میلیارد
کد خبر: 224705
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۶ ۱۹:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار حسن مهری رییس پلیس فرودگاه‌های کشور در نشست خبری خود، اظهار داشت: در تاریخ 97/05/14 پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز گزارشی ارسال کرد که فردی قصد دارد یک محموله ساعت را به کیش انتقال دهد که همکاران ما به سرعت وارد عمل شدند و این فرد را بازداشت کردند.

وی افزود: این فرد از ارائه هر گونه مجوزی برای ساعت‌های که به همراه داشت خودداری کرد و بعد از تحقیقات مشخص شد مقداری از محموله هم در دفتر شرکت این فرد نگهداری می‌شود. از این فرد در فرودگاه مهرآباد 800 ساعت با برند‌های خارجی و با قیمت بین 1.5 تا 8 میلیون تومان کشف شد و جالب این است که تمام این ساعت‌ها دارای برچسب شبنم بوده اند.

وی افزود: همچنین تعداد 4 هزار ساعت دیگر نیز کشف شد و در مجموع از این فرد 5450 ساعت به ارزش 35 میلیارد ریال کشف شد. این فرد یک شریک داشت که سال گذشته به دلیل قاچاق ارز دستگیر شده بود.

رییس پلیس فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه این ساعت‌ها در سال 92 وارد کشور شده اند، گفت: کالای قاچاق هر زمانی که وارد کشور شود قاچاق است و هر زمانی که این کالا‌ها کشف شود و مدرک گمرکی نداشته باشد، توسط پلیس ضبط می‌شوند.

وی تاکید کرد: تمام مرسوله‌های پستی قبل از ارسال با هواپیما توسط پلیس چک می‌شوند. برچسب‌های شبنم این ساعت‌ها نیز تقلبی بودند و به صورت غیر مجاز چاپ شده اند و برچسب شبنم نشانه‌ مجاز بودن کالا نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها