کد خبر: 222853
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۷:۲۱:۰۰
| |

مدیرعامل صندوق بازنشستگی مطرح کرد:

پاسخگویی به بازنشستگان باید در کمترین زمان ممکن باشد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بر لزوم پاسخگویی و ارائه خدمات به بازنشستگان در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

پاسخگویی به بازنشستگان باید در کمترین زمان ممکن باشد
کد خبر: 222853
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۷:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری روز دوشنبه در بازدید از میز خدمت و واحدهای مستقر در اداره کل بازنشستگی استان تهران با اشاره به ابلاغ اجرایی شدن میز خدمت در همه دستگاه های تابعه از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری با توجه به ماهیت خود و مشترکان تحت پوشش که از بازنشستگان فرهیخته و خانواده آنها تشکیل می شود باید در ارائه خدمات مناسب، تسهیل امور، کاهش تردد و برخورد مطلوب که موجب رضایت خاطر و آرامش بازنشستگان شود، گام بردارد.


وی در این بازدید، از نزدیک پای درد دل بازنشستگان فرهیخته کشوری مراجعه کننده و کارکنان این اداره کل نشست و با آنها به گفت وگو پرداخت.


شبر زارعین، مدیرکل بازنشستگی استان تهران نیز در جریان این بازدید با اشاره به برخی موانع و مشکلات موجود گفت: همکاران اداره کل استان تهران برای کسب رضایت بازنشستگان تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته اند.


وی با اشاره به استقرار میز خدمت در طبقه همکف ساختمان اداره کل استان تهران تصریح کرد: از ابتدای سال جاری و با افتتاح ساختمان استان تهران، اقدامات موثری در جهت کاهش مدت زمان پاسخگویی به مراجعان صورت گرفته که یکی از آنها میز خدمت است. همچنین تلاش می کنیم با انجام اقداماتی، مراجعات بازنشستگان به صندوق را کاهش دهیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها