کد خبر: 222246
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۶ ۱۳:۲۳:۰۰
| |

مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک تهران خبر داد:

با اجرای طرح ضربتی کارتن‌خواب‌های شمال تهران جمع آوری شدند

مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک تهران گفت: به منظور پاکسازی معابر و خیابان ها از ناهنجاری های شهری، طرح ضربتی جمع آوری کارتن خواب ها و بی خانمان ها در شمال تهران اجرا شد.

با اجرای طرح ضربتی کارتن‌خواب‌های شمال تهران جمع آوری شدند
کد خبر: 222246
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۶ ۱۳:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین فتحی مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک تهران ظهر شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز خدمات اجتماعی منطقه یک تهران با همکاری عوامل گشت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و اداره اجتماعی شهرداری ناحیه 7 دریک طرح ضربتی با حضور فعال 2 اکیپ شامل گشت ثابت و گردشی اقدام به جمع آوری کارتن خواب ها و بی خانمان ها در معابر و خیابان های این منطقه کرد.

فتحی در ادامه افزود: بیشترین حضور این افراد در اطراف امامزاده صالح (ع) ، رودخانه مقصود بیک ،بازار و ایستگاه متروی تجریش و... بود که در این اقدام شبانه، بیش از 24 نفر جمع آوری شدند.

مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک تهران با اشاره به ادامه اجرای این طرح بیان داشت: این طرح در چند مرحله اجرا می شود که در حال حاضر مرحله اول آن انجام و افراد جمع آوری شده به مددسراهای شهر تهران اعزام شدند و مراحل بعدی طرح نیز در شب های آینده اجرا خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها