کد خبر: 220366
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۸ ۱۲:۵۲:۰۰
| |

مدیرعامل شهربان شهرداری تهران تاکید کرد:

خشونت و درگیری فیزیکی در حوزه انضباط شهری خط قرمز ماست

مدیرعامل شهربان شهرداری تهران تاکید کرد: اعمال خشونت و ایجاد درگیری فیزیکی در حوزه انضباط شهری خط قرمز ماست و با مأموران خاطی و مسئولین مربوطه برخورد قاطع خواهد شد.

خشونت و درگیری فیزیکی در حوزه انضباط شهری خط قرمز ماست
کد خبر: 220366
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۸ ۱۲:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| به نقل از روابط عمومی شهربان شهرداری تهران، محمدرضا علیپور مدیرعامل شهربان شهرداری تهران در جمع مدیران عامل شرکت‌های پیمانکار در حوزه انضباط شهری ضمن تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های جدید شرکت شهربان گفت: حوزه انضباط شهری یکی از حساس‌ترین و در معرض قضاوت‌ترین حوزه‌های خدمت در پایتخت وکشور است؛ از این رو، سیاستگذاری، تصمیم و اقدام در این حوزه بسیار مهم، باید مبتنی بر قانون، رفتار حرفه‌ای و اخلاقِ کاری باشد.

وی بر ضرورت پایبندی یکایک خدمتگزاران در حوزه انضباط شهری به قانون تاکید کرد و افزود: حفظ کرامت شهروندان، وظیفه تک تک ماست و کوچکترین حد ازخشونت در رفتار را چه خشونت کلامی و چه خشونت فیزیکی از مأموران انضباط شهری بر نمی‌تابیم.

علیپور با بیان این‌که قطعاً مطالبات و معوقات نیروهای شهربان، حریم بان و معبربان پیگیری خواهد شد، بر تقویت نقش عملیاتی و اجرایی پیمانکاران با نظارت کامل مناطق 22 گانه تاکید کرد و خواستار تعامل مستمر و مؤثر پیمانکاران با مناطق و شرکت شهربان شد.

مدیرعامل شهربان با بیان این که مامورین با ارتقا توانمندی حرفه‌ای و مهارتهای فردی، میبایست خدمتگزارانی صدیق به مردم فهیم تهران باشند و از اقدامات غیر حرفه‌ای و هیجانی به شدت پرهیز کنند، تصریح کرد: ضرورت نظارت بر عملکرد همکاران درسطح شهر از سوی پیمانکاران و مدیران اجرای مناطق یک اصل است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متقابلاً رعایت انضباط و همکاری با مامورین برای استمرار استقرار و تثبیت انضباط شهری ازسوی مخاطبین و شهروندان محترم به شدت مطالبه می‌شود و درخواست ما این است که مردم به خادمین حوزه مدیریت شهری کمک کنند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها