کد خبر: 165579
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۷ ۱۱:۴۰:۰۰
| |

حاشیه‌ها کار خودشان را کردند

کاوه مدنی استعفا داد و به کشور برنگشت

کاوه مدنی معاون سازمان محیط زیست که در زمان انتشار عکس‌های جنجالی او از سوی اصولگرایان، در سفر خارج از ایران بود، به کشور برنگشت.  

کاوه مدنی استعفا داد و به کشور برنگشت
کد خبر: 165579
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۷ ۱۱:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کاوه مدنی مدنی معاون سازمان محیط زیست کشور که یکی از نخبگان شناخته شده در حوزه مدیریت آب و استاد امپریال کالج لندن بود، پس از انتشار تصاویر و حمله‌های رسانه‌های تندرو به او، در حالی که در سفر کاری در خارج کشور بود، از همانجا استعفا داد و استعفای او پذیرفته شد.

البته حاشیه‌ها پیش از این هم در مورد او شروع شده بود، همان وقتی که ماجرای بازداشت فعالان محیط زیست مطرح شد، خبر رسید که او هم بازداشت شده است. اتفاقی که اگرچه نشانه‌های محکمی داشت اما هیچ وقت تایید یا رد نشد.

در نهایت امروز صبح محمود صادقی، نماینده‌ی تهران نیز در توییتر نوشت: «‏امروز از یک منبع موثق شنیدم ‎کاوه مدنی معاون سازمان حفاظت محیط زیست، ایران را ترک کرده است. همسر او نیز که ممنوع الخروج شده بود با رفع ممنوع الخروجی کشور را ترک کرد. درس عبرتی برای نخبگان ایرانی مقیم خارج از کشور!»

کاوه مدنی در آذرماه سال گذشته در مصاحبه ای،‌ گفته بود: «فکر کنم سخت‌ترین تصمیم زندگی من بود. از تصمیم مهاجرت و تصمیم ازدواج سخت‌تر بود. چون تقریباً تمام دوستان خارج از کشورم و همکاران ایرانی خارج از کشورم در کشورهای دیگر مخالف بودند. پدر و مادرم که قاعدتا باید از بازگشت من به ایران خوشحال می‌شدند هم مخالف بودند. اکثر آدم‌هایی که با آنها صحبت می‌کردم گفتند تو دیوانه‌ای که این کار را می‌کنی. مادر و پدرم احساس می‌کردند که در حوزه‌ی سیاست و دولت، خیلی چیزها ممکن است متفاوت باشد. می‌گفتند ممکن است ظرفیتی که الان دارم را هم نتوانم استفاده کنم. بقیه بر این باور بودند که اصلا نمی‌شود کار کرد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها