کد خبر: 165191
|
۱۳۹۷/۰۱/۳۰ ۱۲:۲۲:۰۰
| |

یک نماینده تهران در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

بحث شهردار شدن عارف، انحرافی است/ عارف در مجلس می‌ماند/ عارف به کار فرهنگی تسلط دارد اما شهرداری کار اجرایی است

یک نماینده تهران اظهار داشت: بحث شهردار شدن آقای عارف، انحرافی است. آقای عارف در حوزه فرهنگی مسلط است اما کار شهردار یک کار اجرایی بسیار سخت است.

بحث شهردار شدن عارف، انحرافی است/ عارف در مجلس می‌ماند/ عارف به کار فرهنگی تسلط دارد اما شهرداری کار اجرایی است
کد خبر: 165191
|
۱۳۹۷/۰۱/۳۰ ۱۲:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد قمی نماینده تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین با اشاره گمانه‌زنی‌هایی در خصوص شهردار شدن محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید، گفت: بحث شهردار شدن آقای عارف یک حرف نسنجیده و ناشدنی است. ایشان به درد شهرداری تهران نمی‌خورد و خودشان هم تمایلی به شهردار شدن ندارند.

وی تصریح کرد: بحث شهردار شدن آقای عارف، انحرافی است. آقای عارف در حوزه فرهنگی مسلط است اما کار شهردار یک کار اجرایی بسیار سخت است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه محمدرضا عارف در مجلس خواهد ماند، خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم آقای عارف شهردار شود و حضور ایشان در شهرداری ممکن نیست. آقای عارف در مجلس خواهد ماند چون مایل نیست که با دولت کار کند و یا شهردار شود.

قمی در خصوص معیارهایی که شهردار تهران باید داشته باشد، گفت: شهردار تهران علاوه بر شرایط عمومی اعم از پیرو ولایت بودن، متعهد بودن و... باید کار اجرایی سنگین انجام داده باشد. چون شهرداری کار پیچیده‌ای است و حتماً باید فردی که شهردار می‌شود به کار مسلط باشد. شهرداری تهران محل آزمون‌وخطا نیست.

وی ادامه داد: کسی باید شهردار شود که با تمام وجود و با تمام قدرت بتواند مشکلات مردم و شهر را حل کند و برای رفاه حال مردم اقدامات اساسی انجام دهد. برخی از شهرداران تهران مخصوصاً آقای کرباسچی افراد اجرایی بودند و کارهای بزرگی انجام دادند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات یادآور شد: علاوه بر این شهردار تهران باید روابط عمومی خوبی داشته باشد که از امکانات مختلف در کشور بتواند استفاده کند و مردم را در جریان کارش قرار دهد و برای مردم اقدامات مثبتی انجام دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها