کد خبر: 159820
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۱ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

34 درصد از طلاق ها ناشی از مصرف مواد مخدر است

استاندار گیلان گفت: متاسفانه 34 درصد از طلاق‌های صورت‌گرفته و 60 درصد از دادخواست‌های طلاق ناشی از مصرف مواد مخدر است.

34 درصد از طلاق ها ناشی از مصرف مواد مخدر است
کد خبر: 159820
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۱ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| دکتر مصطفی سالاری در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) و درگذشتگان حادثه سقوط هواپیما، عنوان کرد: انتظار دارم علاوه بر کشفیات، در پیشگیری و درمان نیز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه عوامل مختلف اجتماعی، سیاسی و امنیتی در کاهش یا افزایش قاچاق یا مصرف مواد مخدر تاثیر گذارند، گفت: هرچه دقیق‌تر تحلیل کنیم اثربخشی بیشتری خواهیم داشت و از هدررفت انرژی و زمان نیز جلوگیری می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان، با اشاره به اینکه متاسفانه 34 درصد از طلاق‌های صورت گرفته و 60 درصد از دادخواست‌های طلاق ناشی از مصرف مواد مخدر است، افزود: این موضوع نشان می‌دهد بایستی توجه و جهت‌دهی مناسبی داشته باشیم.

سالاری، توسعه ورزش همگانی در شهر و روستا را اثربخش دانست و تصریح کرد: می‌توان از ظرفیت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در این خصوص بهره برد.

وی با بیان اینکه می‌توان از فضای آموزش فنی و حرفه‌ای برای آموزش و مهارت آموزی بانوان که موفق به ترک اعتیاد شده‌اند، بهره برد، خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات بدون سود بانکی به بانوان آموزش دیده فنی و حرفه‌ای که از بند اعتیاد رهایی پیدا کرده‌اند، از جمله اقداماتی است که می‌تواند علاوه بر اشتغالزایی، به بهبود زندگی اجتماعی آنها نیز کمک کند.

منبع: ایسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها