کد خبر: 658686
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۹ ۲۳:۳۰:۰۲
| |

معمای قتل مردی ناشناس با خالکوبی ستاره‌ای

کشف جسد بدون سر مردی ناشناس پلیس تهران را با معمای جنایی تازه‌ای مواجه کرد.

معمای قتل مردی ناشناس با خالکوبی ستاره‌ای
کد خبر: 658686
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۹ ۲۳:۳۰:۰۲

تحقیقات کارآگاهان جنایی تهران برای کشف هویت جسد بی‌سر و افشای راز قتل آغاز شد.

به گزارش سایت جنایی، رفتگرانی که صبح هفتمین روز اردیبهشت‌ماه در حوالی کن مشغول کار بودند با انبوهی از برگ زیر درختی روبه‌رو شدند.  آنها پس از تلاش برای جمع کردن برگ‌ها جسد بی‌سر مردی را در فضای سبز انتهای اتوبان همت در خروجی کن پیدا کردند. پس از آن موضوع را در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران اطلاع دادند. 

به این ترتیب مأموران از واقعه مطلع شدند و از آنجا که تردیدی نبود قتلی اتفاق افتاده است، بازپرس جنایی دستور حضور تیم‌های تخصصی بررسی صحنه جرم متشکل از کارشناسان پزشکی قانونی، متخصصان اداره تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی را صادر کرد.

با شروع تحقیقات مشخص شد فرد یا افرادی که جسد را به آنجا منتقل کرده‌اند با ریختن برگ روی آن سعی در مخفی کردنش داشتند. جسد پیداشده سر نداشت و آثار ضربه چاقویی هم در شکمش قابل تشخیص بود. کارشناسان پزشکی قانونی پس از بررسی جسد و تجمیع اطلاعاتی که به دست آورده بودند اعلام کردند قطعاً قتل در جای دیگری اتفاق افتاده و بعد جسد به محل کشف منتقل شده است. همچنین عامل یا عاملان قتل برای از بین بردن سرنخ‌هایی که حدس می‌زدند منجر به کشف راز جنایت شود، جسد را قبل از آوردن به آنجا شسته‌اند و در راستای مخفی ماندن رازشان مدارک هویتی هم همراه مقتول باقی نگذاشته‌اند. همچنین در تن‌‌پیمایی جسد مشخص شد روی هر کدام از شانه‌های او ستاره‌ای خالکوبی شده و روی سینه‌اش هم تصویر دو تبر به صورت ضربدری نقش بسته است.

در ادامه، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و اکنون تحقیقات برای افشای هویت مقتول در جریان است. در عین حال فرضیه‌ای که درباره هویت این مرد پررنگ هست این است که او کارگر یکی از کارگاه‌هایی باشد که در حوالی محل کشف جسد وجود دارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها